تلاش فتوشاپی برای توهین به ظریف! +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا چند روزیست که در فضای مجازی و گروههای وابسته به جریان های دلواپس در وایبر و تلگرام، تصویری دست به دست می شود که محمد جواد ظریف را «در بحبوحه جنگ تحمیلی» بر سر کلاس درس در کشور آمریکا نشان می دهد! انتخاب نوشت: این تصویر که حکایت از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا چند روزیست که در فضای مجازی و گروههای وابسته به جریان های دلواپس در وایبر و تلگرام، تصویری دست به دست می شود که محمد جواد ظریف را «در بحبوحه جنگ تحمیلی» بر سر کلاس درس در کشور آمریکا نشان می دهد!

انتخاب نوشت: این تصویر که حکایت از تلاش برخی جریان ها برای تحقیر و توهین به وزیر خارجه کشورمان در سخت ترین ایام مذاکرات دارد ، در تیراژ وسیع در فضای مجازی دست به دست می شود.
۹۴۴۱۴_۶۳۵

برروی این تصویر، این جمله قید شده «جناب ظریف در بحبوحه جنگ تحمیلی مشغول جهاد علمی در کشور برادر دو دوست شیطان بزرگ آمریکا»! و در انتها نیز آورده است: «…و حالا وزیر امور خارجه ایران اسلامی با ۲۰۰ هزار شهید»
۹۴۴۱۵_۳۱۷

 بررسی ها حکایت از آن دارد که این تصویر که ظریف را بر سر کلاس درس نشان می دهد ، نیز مانند بسیاری دیگر از مستندات این جریان جعلی و فتوشاپی است!

تلاش ناجوانمردانه برخی جریان ها برای تحقیر ظریف و معرفی کردن وی به عنوان چهره ای غیرملی در شرایطی است که هر ذهن بخردانه ای می تواند درک کند که فعالیت شبانه روزی این سردار دیپلماسی در این ایام ، از جنس افتخار آفرینی رزمندگان اسلام در خط مقدم جبهه در ایام دفاع مقدس است ؛ گو آنکه فعالیت های ظریف در دوران حضور در آمریکا ، تنها «علمی» نبوده ، بلکه حکایت از آن دارد که مجاهدان اسلام و ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی ، تنها در صفوف جبهه های جنوبی و غربی کشور نبوده اند ، بلکه بعضاً در نقاط دور و استراتژیک، مشغول چانه زنی و تلاش برای خدمت به نظام و ملت ایران بوده اند.

این نوع رفتارهای تحقیر آمیز خطاب به سرداران جبهه دیپلماسی در ایام انتخابات ریاست جمهوری اخیر نیز تکرار شد ، در یکی از مناظرات حساس ، یکی از کاندیداها خطاب به ولایتی که برای عقب راندن صدام از طریق جبهه دیپلماسی فعالیت بسیار داشت، گفت: زمانی که شما با میتران قهوه می‌خوردید ما داشتیم با موشک‌ها و بمب‌هایی که میتران در اختیار عراق قرار داده بود می‌جنگیدیم.

Share