در مراسم معارفه بخشدار مرکزی شفت اعلام شد

بزرگترین مجتمع فرهنگی ،رفاهی دانشگاه آزاد شمال کشور در شفت ساخته می شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عاشوری نماینده مردم فومن و شفت در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی شفت گفت:به زودی بزرگترین پروژه مجتمع رفاهی دانشگاه آزاد با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان در شهرستان شفت اجرائی می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یونس محمودی فرماندار شفت در جلسه شورای اداری و مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی گفت: مسئولان ادارات نمایندگان اجرائی و تام الاختیار دولت و امین مردم هستید و باید گام های خود را برای گرفتن حقوق و مطالبات مردم محکم بردارید.در پیگیری پروژه های نیمه تمام با مدیران کل به وزارتخانه ها سفر کنید تا پروژه ها پیشرفت کنند.
۰۴۹۴۲۰۷۰۳۴۷۱۱۱۲۰۲۱۰۸وی فضا را در کشور و استان و شهرستان مساعد خواند و گفت: باید از حداقل ظرفیتها حداکثر استفاده را ببریم.
محمودی از عملیات اجرای گاز رسانی در روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: عملیات گاز رسانی ۲۹ روستا در بندها و خوشه ها انجام و پیمانکار وارد کار شده است.
فرماندار شفت از اختصاص اعتبار بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال به مقوله تامین آب شرب منطقه خبر داد و افزود:اینها بارقه امید را صد چندان می کند.
محمودی سال ۹۴ را سال اعمال سیاستهای داخلی و خارجی خواند و اظهار کرد:این کارها سبب تقویت رونق کسب و کار است.
نماینده تام الاختیار دولت در شهرستان به رخداد مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره و تاکید کرد: از کارگزاران در این شهرستان انتخابات سالم,شفاف,جامع و بی طرفی را می خواهم.

وی با بیان اینکه تمام احزاب و گروها سیاسی دارای شناسنامه طبق قانون می توانند در انتخابات با نشاط و ارام شرکت کنند تاکید نمود: مسئولان بستر را فراهم و تعارض و تضادها را از افکار دور کنند.
فرماندار شفت از اجرای ۱۰۰ درصدی طرح هادی در این شهر خبر داد و گفت: من امیدوارم شاهد اجرای طرح هادی در داخل بافتهای روستایی باشیم.

مجتمع فرهنگی ، رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی شمال کشور در شفت ساخته می شود
عاشوری نماینده مردم فومن و شفت در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی شفت گفت:به زودی بزرگترین پروژه مجتمع رفاهی دانشگاه آزاد با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان در شهرستان شفت اجرائی می شود.
وی اضافه کرد: این مجتمع رفاهی با یک هتل سه ستاره به مساحت ۲۶۰۰ متر و مرکز تجاری ۶۰۰ متر با ۱۰ غرفه و یک مسجد و دارای مجتمع ورزشی با زیربنای ۸۰۰ متر و چند منظوره شامل پیست دوچرخه سواری و مرکز سلامت ،سالن اجتماعات،سینما معادل ۴۰۰ متر احداث خواهد شد.
عاشوری اادامه داد: این مجتمع با ظرفیت پارکینگ بیش از ۶۰ خودرو و ایجاد اشتغال برای بیش از ۷۰ نفر و از پروژه ملی است که در بین شهرهای استان گیلان و مازندران به شهرستان شفت داده شد که امتیاز بزرگ برای این شهرستان است.وی از شهردار و شورای شهر خواست که مثبت نگر بوده و به سرمایه گذار کمک کنند.

عاشوری با اشاره به اینکه شهرستان شفت در حوزه ارتباط بین مسئولین ادارات و فرماندار و نماینده از هم زبانی و همدلی برخوردار است گفت:با توجه به ایام گردشگری شهرستان شفت و فومن در داشتن مسافر و گردشگر پیشگام و جلوتر از شهرستانهای دیگر هستند.
نماینده مردم فومن و شفت تاکید کرد: تا جلسه آینده ستاد تسهیلات سفر شهرستان شفت در امامزاده ابراهیم و امام زاده اسحاق برگزار گردد.

در این جلسه از زحمات نورانی بخشدار سابق بخش مرکزی شفت تقدیر و پور باقر به عنوان بخشدار جدید معارفه شد.

خبرنگار:زلیخا صفری

Share