برگزاری کلاس های استعدادیابی اسکواش در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کلاس های استعدادیابی هیات اسکواش گیلان در بخش دختران و پسران در سن زیر یازده سال زیر نظر مربی گیلان تیم ملی ایران در رشت در حال برگزاری است. نازلی امانی پور دبیر کمیته استعدادیابی فدراسیون اسکواش ایران که مربیگری کلاس استعدادیابی بخش دختران هم برعهده دارد با بیان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کلاس های استعدادیابی هیات اسکواش گیلان در بخش دختران و پسران در سن زیر یازده سال زیر نظر مربی گیلان تیم ملی ایران در رشت در حال برگزاری است.
unnamedنازلی امانی پور دبیر کمیته استعدادیابی فدراسیون اسکواش ایران که مربیگری کلاس استعدادیابی بخش دختران هم برعهده دارد با بیان هدف از برگزاری این کلاس ها گفت: ما سعی کردیم با برگزاری این کلاس ها که از نیمه های خرداد آغاز و تا پایان شهریور ادامه دارد استعدادهای اسکواش گیلان را شناسایی و ساماندهی نمائیم.
مربی گیلانی تیم ملی نوجوانان و جوانان اسکواش ایران که دارای رنکینگ هشتم اسکواش کشور است ، در مورد شرایط حضور در این کلاس ها گفت: تفاوت کلاس های استعدادیابی با دیگر کلاس ها در همه روز برگزاری و همچنین شرکت کنندگان فقط یک چهارم هزینه خواهند نمود و می تواند تاثیر مثبتی بر روی آینده اسکواش گیلان داشته باشد.
لازم به ذکر است ، امانی پور با چندین قهرمانی و نائب قهرمانی در مسابقات کشوری و عضویت در تیم ملی از اسکواش بازان پرافتخار گیلان محسوب می شود.

Share