رئیس شورای شهرستان رشت:

گرد و غبار مظلومیت زدوده شود/ارائه خدمات یکسان به تمامی آتش‌نشانان ضروری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس شورای شهرستان رشت گفت: آتش‌نشانی رشت با اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی تجهیز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس شورای شهرستان رشت گفت: آتش‌نشانی رشت با اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی تجهیز می‌شود.

eda3اسماعیل حاجی‌پور ظهر امروز در مراسم افتتاح ایستگاه آتش نشانی شماره ۱۰ رشت با بیان اینکه همکاری و مساعدت دانشگاه گیلان در راه اندازی این ایستگاه آتش نشانی قابل تقدیر است، اظهار داشت : آتش نشانان رشت از آتش نشانان برتر کشور هستند ولی سطح امکانات آن بسیار پایین است.

وی با بیان اینکه هم در بخش امکانات و هم نیروی انسانی کمبودهایی در واحد آتش نشانی شهرداری وجود دارد، افزود: باید به حقوق حقه آتش‌نشانان رسیدگی شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با بیان اینکه تقویت سازمان آتش نشانی و خدمات شهری از اموری است که باید مورد توجه باشد گفت: آتش نشانان ما تا حدی از حقوق خود فاصله دارند و به طور مثال هم اکنون چهار نوع قرارداد با شاغلان در سازمان آتشانی رشت داریم و این درست نیست.

حاجی‌پور تصریح کرد: ارائه خدمات یکسان به تمامی آتش‌نشانان ضروری است و باید امکانات هم یکسان باشد و گرد و غبار مظلومیت از سازمان آتش نشانی زدوده شود.

وی با تاکید بر اینکه آتش نشانان ماموریت‌های متنوعی را در طول ساعات کاری خود انجام می‌دهند، گفت: رسانه ها تنوع خدمات آتش نشانی را اطلاع رسانی کنند و خدمات ارزنده آتش نشانی را بیشتر برای مردم تشریح کنند./تسنیم

Share