حاجتی: هنوز جزییات آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام نشده است

هرگونه فروش نمونه سوال آزمون استخدامی آموزش و پرورش پیش از موعد تخلف است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل آموزش و پروش گیلان با بیان اینکه هنوز رشته‌های مورد نظر و منابع سئوالات و تاریخ آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام نشده است، گفت: هرگونه فروش سئوال آزمون استخدامی آموزش و پرورش پیش از موعد تخلف است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل آموزش و پروش گیلان با بیان اینکه هنوز رشته‌های مورد نظر و منابع سئوالات و تاریخ آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام نشده است، گفت: هرگونه فروش سئوال آزمون استخدامی آموزش و پرورش پیش از موعد تخلف است.hajati_1317

مهدی حاجتی با اشاره به اعلام استخدام ۵ هزار معلم در آموزش و پرورش از سوی دولت، اظهار کرد: معلمان پیش‌دبستانی و فرزندان فرهنگیان در اولویت استخدام ۵ هزار مجوز جدید در آموزش و پرورش هستند.
وی با بیان اینکه هنوز میزان سهمیه و رشته‌های مورد نظر در گیلان مشخص نشده است، افزود: برخی از سایت‌ها در حال فروش نمونه سئوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش هستند که این امر مورد قبول نیست.
مدیر کل آموزش و پرورش گیلان ادامه داد: هنوز رشته‌های مورد نظر و منابع سئوالات و حتی تاریخ آزمون مشخص نشده و هرگونه اقدام فروش نمونه سئوالات پیش از موعد قابل قبول نیست.
وی با بیان اینکه فروش نمونه سئوالات آزمون زمانی معتبر است که سهمیه و رشته‌های مورد نیاز از طرف دولت اعلام شده باشد، تصریح کرد: در هر استان به ویژه مرکز آن بر اساس میزان نیاز، نیرو جذب می‌شود.
حاجتی با تصریح بر اینکه در سطح کشور اولویت جذب با نیروی مرد است، خاطرنشان کرد: در گیلان نیز این نیاز احساس می‌شود.
*برگزاری هرگونه آزمون در مدارس باید با مجوز روسای آموزش و پرورش ناحیه مورد نظر باشد
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به برگزاری برخی آزمون‌ها در سطوح مختلف تحصیلی در مدارس تاکید کرد: برگزاری هرگونه آزمون در مدارس باید با مجوز روسای آموزش و پرورش ناحیه مورد نظر باشد.
وی یادآور شد: مدیران مدارس مختلف در گیلان برای برگزاری انواع آزمون‌های غیردرسی در مدارس باید از روسای آموزش و پرورش خود ابلاغیه داشته باشند و در چارچوب آن عمل کنند./فارس

Share