معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی کشور در گفتگو با دیارمیرزا

شعبه تامین اجتماعی بخش سنگر با توجه به پیگیری هر سه نماینده رشت احداث می شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تاج الدین با بیان اینکه آقایان جعفرزاده , تامینی و کوچکی نژاد سه نماینده مردم شهرستان رشت پیگر احداث شعبه تامین اجتماعی در بخش سنگر بوده اند تصریح کرد:علاوه بر پیگیری نمایندگان محترم سازمان تامین اجتماعی نیز این موضوع را پیگیری کرده و بر اساس کار کارشناسی انجام شده به این نتیجه رسیده است که شعبه تامین اجتماعی سنگر قابلیت اجرایی شدن دارد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجوز احداث شعبه تأمین اجتماعی در سنگر یکی از مسائلی بوده که تاکنون نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص آن پیگیری های زیادی انجام داده اند.روز گذشته خبری توسط یکی از رسانه های گیلان منتشر شد مبنی بر اینکه مجوز احداث شعبه سنگر تنها با پیگیری یکی از نمایندگان رشت صادر شده در حالی که گفتگوی خبرنگار دیارمیرزا با معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی کشور خلاف آن چیزی را که این رسانه عنوان کرده بیان می دارد.در سالی که از سوی مقام معظم رهبری  «دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی» نامگذاری شده است جا دارد رسانه ها نیز اخلاق رسانه ای را زیر پا نگذارند و تمام حقایق را آنگونه که هست و بدون جانبداری منتشر کنند.

متن گفتگوی خبرنگار دیارمیرزا با معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی کشور به شرح ذیل است:

تاجdexعبدالرحمن تاج الدین اظهار داشت:سازمان تامین اجتماعی بر اساس شاخص ها و ضوابط مشخص نسبت به تاسیس شعبه,تاسیس مرکز درمانی و بیمه ای , بیمارستان و…اقدام می کند.
وی در ادامه افزود:نمایندگان محترم مردم در مجلس در راستای پیگیری مشکلات مردم منطقه طبیعتا پیگیری های لازم را انجام می دهند اما سازمان تامین اجتماعی به دلیل ماهیت اجتماعی و مردمی بودن آنها تمام برنامه هاش منطبق بر منافع و مصالح بیمه شدگان است و تلاش نمایندگان نیز در این راستا تاثیر گذار است.
تاج الدین با بیان اینکه آقایان جعفرزاده , تامینی و کوچکی نژاد سه نماینده مردم شهرستان رشت پیگر احداث شعبه تامین اجتماعی در بخش سنگر بوده اند تصریح کرد:علاوه بر پیگیری نمایندگان محترم سازمان تامین اجتماعی نیز این موضوع را پیگیری کرده و بر اساس کار کارشناسی انجام شده به این نتیجه رسیده است که شعبه تامین اجتماعی سنگر قابلیت اجرایی شدن دارد.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی کشور در پاسخ به سوالی در خصوص همسان سازی حقوق جامعه کارگری گفت:در صورت تامین بار مالی اجرای این پروژه توسط مجلس سازمان تأمین اجتماعی کشور آمادگی همسان سازی حقوق بازنشستگان کارگری را دارد.

گفتنی است نامه معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی کشور خطاب به هر سه نماینده مردم شهرستان رشت ارسال شده و از آنجایی که نامه ارسالی خطاب به دکتر تامینی به دست ما نرسیده تنها دو نامه در زیر قرار گرفته است.

photo_2015-05-20_10-37-44ispd_img_5346

Share