جعفرزاده:دولت یازدهم باید تفاوت ارائه خدمات به ایثارگران را با دولت قبل نشان دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس با تاکید بر ضرورت حل دغدغه‌های جامعه ایثارگری، گفت: از آنجایی که تدوین ۱۴ آیین‌نامه قانون جامع خدمات رسانی به امور ایثارگران در دولت مسکوت مانده لازم است تا جلسه ای ویژه در دولت برای تکمیل این قانون برگزار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس با تاکید بر ضرورت حل دغدغه‌های جامعه ایثارگری، گفت: از آنجایی که تدوین ۱۴ آیین‌نامه قانون جامع خدمات رسانی به امور ایثارگران در دولت مسکوت مانده لازم است تا جلسه ای ویژه در دولت برای تکمیل۲۰۱۵۰۲۰۱۱۵۳۸۴۲_jafarzade-865 این قانون برگزار شود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در خصوص سند راهبردی ایثارگران که بیش از یک سال است در دولت مسکوت مانده است، گفت: منظور از سند راهبردی قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران است که تعدادی از آیین نامه های آن همچنان در حال بررسی است و در دولت مسکوت مانده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، افزود: قانون جامع خدمات‌رسانی به امور ایثارگران که می‌تواند بخش اعظمی از مشکلات جامعه ایثارگران را حل کند به دلایل مختلفی از جمله پیگیری نکردن بنیاد شهید و امور ایثارگران و نداشتن توجه ویژه دولت یا مشغله زیاد دولت بر زمین مانده است.

وی با بیان اینکه از دولت یازدهم انتظار می‌رفت که با جدیت قانون جامع خدمات‌رسانی به امور ایثارگران را به سرانجام برساند، تصریح کرد: در واقع باید تحول بنیادی در امور ایثارگران ایجاد شود که تاکنون این امر اتفاق نیفتاده است، البته اینکه در حال حاضر رسیدگی نسبی در خصوص امور ایثارگران صورت می گیرد جای شک ندارد اما دولت یازدهم باید تفاوت ارائه خدمات به ایثارگران را با دولت قبل نشان دهد.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه پرداخت مطالبات چندین ساله ایثارگران در دولت فعلی انجام شده است، گفت: لازم است تا دولت به تکمیل قانون جامع خدمات رسانی به امور ایثارگران بپردازد تا مشکلات ایثارگران به حداقل برسد.

نماینده مردم رشت در مجلس نهم، با تاکید بر ضرورت تدیون سریع‌تر آیین‌نامه‌های قانون جامع خدمات رسانی به امور ایثارگران، گفت: در قانون جامع خدمات رسانی به امور ایثارگران ۱۷ آیین نامه لازم است که در حال حاضر تنها ۳ آیین نامه به تصویب رسیده است و ۱۴ آیین نامه در دولت مسکوت مانده، این امر سبب شده تا خدمات رسانی جامع به ایثارگران دچار اختلال شود.

سخنگوی فراکسیون ایثارگران در مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت یازدهم وعده داده بود تا پایان سال ۹۳ قانون جامع خدمات رسانی به امور ایثارگران را کامل کند اما این اتفاق نیفتاد که البته به نظر نمی رسد این قانون تا پایان سال جاری هم تکمیل شود، درخواست نماینده های مجلس این است که در جلسه ای ویژه در دولت ۱۴ آیین نامه مسکوت مانده مورد بررسی و تصویب قرار گیرد./خانه ملت

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

Share