به دلیل شرایط نامساعد جوی

جشنواره بهارنارنج لنگرود به روز دیگری موکول شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدرحیم جلالی‌فر پیش از ظهر امروز در نشست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اعلام لغو جشنواره بهار نارنج اظهار کرد: جشنواره بهار نارنج که قرار بود در منطقه کومله لنگرود برگزار شود به دلیل نامناسب بودن شرایط جوی لغو شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدرحیم جلالی‌فر با اعلام لغو جشنواره بهار نارنج اظهار کرد: جشنواره بهار نارنج که قرار بود در منطقه کومله لنگرود برگزار شود به دلیل نامناسب بودن شرایط جوی لغو شد.۲۰۰۰۵۴۵۱۹۳۵۶۰۶۳۸۱۵۵۷

وی زمان برگزاری جشنواره بهار نارنج را به روز دیگر موکول کرد و گفت: متعاقبا زمان برگزاری جشنواره نارنج با مساعد شدن هوا اعلام می‌شود.

بهار نارنج در فصل بهار شکوفه می‌دهد و عطر آن در فضا می‌پیچد و بسیار دل‌انگیز است و در پاییز و زمستان شکوفه‌ها تبدیل به میوه نارنج می‌شود.

عرق بهار نارنج را به دلیل داشتن طبع گرم برای اعصاب بسیار مفید دانست و گفت: بهار نارنج دارای خاصیت دارویی است و مربای بهار نارنج نیز مقوی معده و ضدتشنج و همچنین ضد هیجانات دستگاه عصبی است و اضطراب را از بین می‌برد.

جشنواره بهار نارنج برای سومین سال متوالی قرار است در لنگرود برگزار شود و معرفی بهار نارنج و شیوه‌های سنتی تهیه محصولات آن از جمله اهداف برگزاری جشنواره عنوان شده است.

Share