آتش‌سوزی گسترده در پارس جنوبی+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر, یک انبار بزرگ متعلق به شرکت کره‌ای واقع در روبروی فازهای ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی دچار آتش‌سوزی گسترده شد و تلاش برای مهار آتش همچنان ادامه دارد. کاظم مرادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر اظهار داشت: آتش‌سوزی شدید از ساعتی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر, یک انبار بزرگ متعلق به شرکت کره‌ای واقع در روبروی فازهای ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی دچار آتش‌سوزی گسترده شد و تلاش برای مهار آتش همچنان ادامه دارد.
کاظم مرادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر اظهار داشت: آتش‌سوزی شدید از ساعتی پیش در یکی از انبارهای بزرگ در پارس جنوبی روی داده است و تلاش‌های تیم‌های آتش‌نشانی برای اطفای حریق ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی در انبار یک شرکت کره‌ای در پارس جنوبی روی داده است، ادامه داد: پشم شیشه و مواد قابل احتراق در این انبار نگهداری می‌شده است و شاهد افزایش میزان آتش هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر با اشاره به شرایط سخت و دشوار مهار این آتش سوزی، اضافه کرد: هماهنگی‌های بین بخشی برای اعزام تیم‌های مختلف برای مهار آتش صورت گرفته است.

وی از اعزام تیم‌های آتش‌نشانی شهرستان کنگان و دیگر مناطق همجوار پارس جنوبی برای مهار آتش خبر داد و افزود: تیم‌های آتش‌نشانی بلافاصله پس از اعلام حریق به محل حادثه اعزام شدند.

مرادی تاکید کرد: مهار آتش همچنان ادامه دارد و از همه ظرفیت‌ها برای مهار آن استفاده خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان عسلویه نیز به خبرنگار مهر گفت: تلاش ویژه‌ای برای مهار این آتش‌سوزی صورت گرفته است و تیم‌های مختلف آتش‌نشانی برای مهار این اتش اعزام شده‌اند.

حسن اسماعیلی اضافه کرد: از نخستین لحظات وقوع این آتش‌سوزی تیم‌های آتش‌نشانی پارس جنوبی و همچنین شهرداری‌ها و دیگر تیم‌های امدادی برای مهار آتش وارد عمل شدند.

وی محل این آتش‌سوزی را در انبار یک شرکت کره‌ای واقع در روبروی فازهای ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این حادثه تاکنون خسارات جانی نداشته است.

فرماندار عسلویه افزود: خسارات مالی این آتش‌سوزی نیز پس از مهار اتش و بررسی کارشناسان اعلام خواهد شد.

۴۹۷۸۸۲_۸۴۸ ۴۹۷۸۸۳_۵۰۵ ۴۹۷۸۸۴_۹۴۲

Share