استاندار در افتتاح طرح های گازرسانی:

مردم گیلان توجه به شعار سال را با استقبال پرشور از کاروان تدبیر و امید نشان می دهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،۷ طرح گازرسانی در خشکبیجار و یک طرح گازرسانی در لشت نشاء امروز با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.برای اجرای این ۸ طرح گازرسانی روستایی ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،۷ طرح گازرسانی درخشکبیجار و یک طرح  گازرسانی در لشت نشاء امروز با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.برای اجرای این ۸ طرح گازرسانی روستایی  ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.jpg3650

استاندار در مراسم بهره برداری از این طرح ها که بصورت نمادین در روستاهای امین آباد و دباج انجام شد با اشاره به نامگذاری امسال به نام  سال دولت و ملت – همدلی و همزبانی گفت :مردم گیلان اواخر فروردین توجه به این شعار را با استقبال پرشور از کاروان تدبیر وامید نشان می دهند.
دکتر نجفی با بیان اینکه دولت تلاش می کند در این سفر با تخصیص اعتبارات مناسب به روند توسعه استان شتاب بیشتری بخشدگفت : تسریع در گاز رسانی به روستاهای باقیمانده یکی از مواردی است که در سفر پربرکت ریاست محترم جمهوری مطرح میشود.
وی افزود :برای پربار ترشدن سفر کاروان تدبیر و امید نشستهای کارشناسی و مدیریتی فراوان در رشت و تهران با حضور معاونین رئیس جمهوری ،مدیران استان ونمایندگان مجلس برگزارشده است.

جبارکوچکی نژاد یکی از نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت : مقدمات این سفرپر خیر و برکت تاکنون با وحدت ،هماهنگی و همدلی در حال انجام است تا بتوانیم در حد مقدوراتمان خواسته های مردم را برآورده کنیم.

حسن تامینی دیگر نماینده رشت نیز با تشکر از دولت برای دستیابی به توافق لوزان گفت :همه ما به دستاوردهای دولت در این موضوع افتخار می کنیم.

Share