به مناسبت ايام نوروز ۹۴

برنامه رادیویی روی موج بهارستان در نوروزخانه منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،برنامه رادیویی روی موج بهارستان به مناسبت ایام نوروز ۹۴، در نوروزخانه منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،برنامه رادیویی روی موج بهارستان به مناسبت ایام نوروز ۹۴، در نوروزخانه منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.Radioo

این برنامه شبیه سازی یک برنامه رادیویی است که به صورت زنده از سوی جمعی از هنرمندان رادیو و هنرمندان گیلانی در این ایام به منظور ایجاد لحظاتی شاد و متفاوت برای گردشگران حاضر در محدوده فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی به اجراء در می آید.

شعرخوانی از شاعران فارسی سرا و سرایندگان اشعار گیلکی، برگزاری مسابقه برای مسافرین حاضر در نوروزخانه، تهیه گزارش از منطقه، اجرای موسیقی زنده سنتی و فولکلور و در نهایت معرفی یک آئین نوروزی مردمان گیلان زمین با هدف آشنایی گردشگران با فرهنگ و آداب و رسوم ساکنین نقاط مختلف این استان، از بخشهای مختلف این برنامه رادیویی است.

برنامه رادیویی روی موج بهارستان از اول فرودین لغایت یازدهم همین ماه با اجرای ۸ برنامه از سوی سید علی شفیعی و علی پورحسن و با اجرای موسیقی از سوی بزرگانی همچون استاد سید حسین قوامی و ناصر وحدتی غنابخش خدمات و تسهیلات ارائه شده از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی در نوروز ۹۴ برای گردشگران این منطقه است.

Share