از گوشه و کنار سیاست:

کنایه جلیلی به روحانی/توصیه متفاوت سعیدی به هاشمی/کمال زن خانه‌داری واستتار است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سعید جلیلی در تازه ترین اظهاراتش نکاتی را مطرح کرده که قابل توجه است . او گفته است : آنانی که ادعا می کنند سیاست خارجی عرصه آرمان ها نیست، یک نمونه از کشورهای غربی را نشان دهند که سیاست خارجی آنها براساس آرمانهایشان طراحی نشده باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهای که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند.
تابناک نوشت:

ماجرای ۳ شبانه‌روز توزیع شیرینی‌ در نیجریه از زبان سعید قاسمی

گوشهسعید قاسمی در همایش بین المللی «بوشهر؛ دو قرن مقاومت برابر استعمار» با اشاره به تجاوز تفنگداران انگلیسی به مرز آبی کشورمان در چند سال گذشته و دستگیری آنان توسط نیروهای سپاه گفته: زمانی که این اتفاق افتاد سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت به دولت بریتانیا اعلام کنید که شناور انگلیسی فقط ۵ سانت به آب های کشور ما تجاوز کرده بود این در حالی است که آن فتنه گر در حصر کشورمان آن روزها در مناظرات به این حرکت اعتراض کرد و گفت چرا همه این افراد را دستگیر کرده و بر تن آنها کت و شلوار کرده اید؟

وی ادامه داد: بعد از آن جریانات به مکه مشرف شدم یک فرد نیجریه‌ای مرا دید و به من گفت که تو ایرانی هستی؟ و من گفتم بله. این نیجریه ای من را در بغل گرفت و به من گفت ما سه شبانه روز به خاطر این اقدام مردانه سپاه ایران در نیجریه شیرینی توزیع می کردیم.

آقای شریعتمداری بعد از بستن تنگه هرمز چه کنیم؟!

حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهور روز شنبه، روز پرکاری را در فیسبوک پشت سر گذاشت. وی ابتدا نوشت: رئیس جمهور برای پیام نوروزی آماده می شود . شما در باره محتوا و شکل ارائه این پیام چه توصیه هایی به ایشان دارید؟

مشاور رئیس‌جمهور سپس با توجه به سرمقاله امروز کیهان، در صفحه فیسبوک خود نوشته:

چقدر خالی است جای پروفسور حمید مولانا

جناب استاد حسین شریعتمداری در سرمقاله امروز کیهان نوشته اند:

“در حقوق بین‌الملل فصلی با عنوان حق مقابله به‌مثل –RETALIATION– آمده است. این فصل به کشوری که حق قانونی آن از سوی یک یا چند کشور دیگر نقض گردیده اجازه مقابل به مثل داده است. جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در واکنش به قطعنامه اتحادیه اروپا که تعهدآور بین‌المللی نیست، از این حق استفاده کند و تنگه هرمز را به روی نفتکش‌های حامل نفت برای کشورهای اروپایی تحریم کننده ایران ببندد. گفتنی است، کشورهای اروپایی مجاز به خرید یا نخریدن نفت ایران هستند ولی قطعنامه اتحادیه اروپا تصریح دارد که این اقدام برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران است. بنابراین جمهوری اسلامی ایران نیز با استناد به «کنوانسیون ۱۹۵۸ ژنو» و «کنوانسیون ۱۹۸۲ جامائیکا» که مدلول آن نظام حقوقی آبراهه‌های بین‌المللی و حق عبور کشتی‌هاست، می‌تواند عبور نفتکش‌های حامل نفت برای کشورهای اروپایی تحریم‌کننده ایران و یا کشتی‌های اروپایی حامل کالا برای کشورهای منطقه را ممنوع اعلام کند و… “

می خواستم متواضعانه از ایشان بپرسم پس از اینکه ایران بدستور ایشان تنگه را بست، چه واکنشی را از طرف خریداران اروپایی و صادر کنندگان نفت در خلیج فارس پیش بینی می کنند و در مقابله با آن واکنش ها، از طرف ایران چه عکس العملی را در اولویت تدبیر خود قرار می دهند؟ پس از یک دوره رفت و برگشت از اقدامات مخاصمه آمیز یا تنش زا چه وضعیتی را در میان همسایگان، در منطقه و در سطح بین المللی پیش بینی می کنند؟ در مواجهه با عواقب احتمالی و آن پیش بینی ها ، چه پیش گیری هایی را مد نظر دارند؟ سرمقاله های بعدی می تواند راه گشا باشد.

یک نوزاد پشت پرده گم شدن پوتین!

پنهان شدن رئیس‌جمهور روسیه از دید رسانه‌ها در روزهای اخیر باعث انتشار گمانه‌های گوناگونی شده است. در حالی که برخی از رسانه‌های از بیماری مرگبار وی خبر داده بودند ولی رسانه‌های ایتالیایی و سوئیسی مدعی هستند وی برای تولد نوزاد جدیدش به لوگانو رفته است.

بعد از پیدا شدن سر و کله پوتین در کرملین، روزنامه‌ای سوئیسی مدعی است که فرزند جدید وی از آلینا کابایوا قهرمان سابق ژیمناستیک المپیک به دنیا امده است.

توصیه متفاوت سعیدی به هاشمی رفسنجانی

حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در گفت‌وگو با میزان، درباره آسیب‌های دخالت برخی اشخاص و چهره‌های سیاسی در فرایند دادرسی و فشار بر قضات و القای این مطلب که «متهم تبرئه می‌شود»، اظهار کرد: حکمی که از قوه قضاییه انتظار می‌رود باید همچون گذشته از قاطعیت، صلابت، قانون مداری و دقت در محتوای پرونده برخوردار باشد.

وی افزوده: مسئولان نیز تأسی کنند به برخی از پدران مانند مرحوم آیت‌الله محمدی گیلانی یا آیت‌الله خزعلی که خود نسبت به فرزندشان برخورد روشنی داشتند و خداوند نیز به حضرت نوح زمانی که فرزندش دچار انحراف سیاسی است می‌فرماید که اگر حضرت نوح قدری ادامه می‌داد سقوط می‌کرد.

چرایی حرام بودن چهارشنبه‌سوری از دید آیت‌الله خاتمی

در کنار چند تن دیگر از ائمه جمعه، آیت‌الله خاتمی امام جمعه موقت تهران نیز به موضوع چهارشنبه سوری پرداخته است. خطیب جمعه تهران، با اعلام شدن تایید شرعی «سنت‌های خوب نوروزی» گفته: «یادمان باشد شاد بودن به معنای شکستن خطوط قرمز خدا نیست.»

وی سپس به مراسم چهارشنبه‌سوری پایان سال اشاره کرده و گفته: «ملت ما ملت فرهیخته‌ای است، از منظر حقوقی این آتش‌بازی‌ها تجاوز به حقوق دیگران محسوب می‌شود و از منظر شرعی نیز با توجه به اینکه مومنان را اذیت می‌کند، حرام است؛ از همه جوانان و بزرگ‌ترها می‌خواهم که در این وادی‌های خطرزا وارد نشوند که بسیاری عیدها به خاطر همین آتش‌بازی‌ها تبدیل به عزا شده است.»

کری: فتوای رهبر ایران باید قانون شود

وزیر خارجه آمریکا در حاشیه نشست اقتصادی شرم الشیخ، در مصر با اشاره به از سرگیری مذاکرات هسته‌ای با ایران طی روزهای آینده تأکید کرد که زمان برای این گفت‌وگوها رو به پایان است.

وی افزوده: ایران می‌گوید به دنبال سلاح هسته‌ای نیست، آیت الله خامنه‌ای رهبر ایران فتوای ممنوعیت تولید سلاح هسته‌ای را صادر کرده و ما ضمن استقبال از این مسأله به دنبال ساز و کاری برای قانونی و لازم الاجرا کردن این فتوا هستیم.

مرور احمدی‌نژادی بر وعده‌های روحانی در پیام نوروزی سال ۹۳

یکی از سایت‌های هوادار احمدی‌نژاد فهرست هفت تایی زیر را از وعده‌های نوروزی رئیس‌جمهور مورد توجه قرار داده و کارنامه قابل قبولی را برای وی در نظر نگرفته است. این فهرست شامل موارد زیر می‌شود:

۱- سال آینده سال۹۳، سالِ رونق اقتصادی خواهد بود و در کنار رونق اقتصادی، شاهد رشد و شکوفایی صنعت، کشاورزی و بخش‌های خدمات در اقتصاد خواهیم بود.

۲- … درباره مشکلی که به نام پرونده هسته‌ای و تحریمی که به ناروا علیه ملت ما وضع کرده بودند،… در سال جاری امیدواریم بتوانیم به توافق نهایی دست یابیم.

۳- دولت، درمان و امنیت غذایی برای اقشار محروم را به عنوان دو سیاست در سال جاری دنبال خواهد کرد.

۴- در سال جاری قدم دوم در زمینه هدفمندی یارانه‌ها برداشته خواهد شد و در این زمینه اطمینان می‌دهم که اقشار محرومِ جامعه از کمک بیشتری برخوردار خواهند شد؛ مخصوصاً امنیت غذایی اقشار محروم جامعه مورد توجه ویژه دولت خواهد بود.

۵- مسأله سیاست داخلی و فرهنگی برای این دولت بسیار اهمیت دارد. می‌خواهیم اخلاق در جامعه ما حاکم شود و تندی‌ها و افراط‌ها رخت بر بندد. در یک جامعه اسلامی، محمدی، علوی و فاطمی، نباید تهمت و افترا و دروغ جای پایی داشته باشد؛ باید دشنام برای همیشه از فضای جامعه ما رخت بربندد؛ ما پیرو همان قرآنیم که به ما امر می‌کند حتی نسبت به کفار، سَب و دشنام روا نداریم.

۶- این دولت به مردم اطمینان می دهد که دو چندان برای بهبود معیشت مردم، تعالی اخلاق و کاهش آسیب‌های اجتماعی، قدم‌های مجدانه‌ای را در سال جاری برخواهد داشت.

۷- در سال جدید همه برای اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و توسعه و رونق بیشتر کشور تلاش خواهیم کرد.

سرمربی تیم نفت اظهارنظر عجیبش را چطور اصلاح کرد؟

علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با استقلال و در برنامه‌ای که پیش از آغاز بازی با استقلال به خاطر شهدا برگزار شده بود، دو بار جمله‌ای را تکرار کرد که مشخص بود از روی ناآگاهی‌اش به زبان می‌آورد.

او گفت: ما مدیون شهدا هستیم. چرا که اگر آنها نبودند ما مجبور بودیم امروز عربی صحبت کنیم.

این صحبت ها در حالی مطرح شد که ما در کشورمان مردمانی داریم که با این زبان سخن می گویند و مشخص بود سرمربی نفت به زودی مجبور به واکنش خواهد شد. حالا او با انتشار متن زیر در اینستاگرامش نشان داد حملات زیادی بابت این حرف ها به او شده است.

خزاعی: برخی هنرمندان دغدغه شان اروتیک است

محمد خزاعی دبیر دوره‌های پیشین جشنواره مقاومت، دبیری سی‌امین جشنواره فیلم فجر و عضو کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی ادعا کرد: چند سالیست که مد شده برخی از افراد در مراسمات ملی مسائل شخصیشان را مطرح می کنند استفاده از مراسم های ملی برای بیان متلک های سیاسی درست نیست، جشنواره فیلم فجر نه جشنواره مد و لباس که برخی حرمت آن را نگه نمی دارند است و با ظاهر نامناسب در این جشنواره حضور پیدا می کنند و نه محل تسویه حساب های شخصی.خیلی ها معتقدند که از نظر روانشناختی تولید یک اثر ریشه در درونیات فرد دارد با دیدن اثر یک هنرمند می توان به نوع زندگی یک هنرمند پی برد، به عنوان مثال وقتی کارگردانی فیلمی اروتیک می سازد دغدغه اش این موضوع است چون اگر اعتقاد و دغدغه ش مسئله دیگری بود این اثر را تولید نمی کرد. ۸۰ درصد فیلم های سینمای ایران سبک زندگی غربی را ترویج می کنند، در سینمای ایران رد پایی از سبک زندگی ایرانی اسلامی دیده نمی شود در غرب وقتی قرار است در آینده با مشکلی از جمله کاهش جمعیت مواجه شوند از ۴ سال قبل فیلم هایی در این زمینه می سازند و در این فیلم ها خانواده های پر جمعیت را با نشاط نشان می دهند اما در سینمای ایران اینگونه عمل نمی شود در هیچ کشوری فضای سینما بر خلاف فضای کشور نیست نباید خوراک مسموم فرهنگی به مردم بدهیم. مسمومیت فرهنگی قابل درمان نیست.

اصلاح‌طلبان به حکمیت رسیدند

عضوشورای مرکزی جبهه مردم سالاری گفت: هدف اصلاح طلبان رسیدن به یک لیست واحد است؛ تشکل‌های مختلف اصلاح طلب فعالیت‌های خود را دنبال می‌کنند  اما در نهایت حکمیت با شورای مشورتی است.داریوش قنبری تصریح کرد: مراکز مختلف اصلاح طلبان  حول شوراهای مشورتی  فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و  اکنون در مراکز استانها  و شهرستانها  و حوزه های انتخابیه در حال شکل گیری و فعالیت اند.وی ادامه داد: احزاب اصلاح طلب  فعالیت‌های خود را به شکل انفرادی  نیز دنبال می‌کنند، اما در  مجموع  در نظر دارند حول محور شورای هماهنگی اصلاحات یا  شورای مشورتی  به وحدت برسند وبا توجه به فراگیرتر بودن شورای  اصلاح طلبان که در مناطق مختلف در حال شکل گیری است به احتمال زیاد محور فعالیت انتخابات سال آینده با این مرکز خواهد بود.

ویژگی بارز روحانی به روایت خبرگزاری دولتی

نتایج نظر سنجی ایرنا از مردم ایران در سال ۹۳ نشان می دهد که ۸۴.۵ درصد از مردم متانت و آرامش را به عنوان برجسته ترین ویژگی حسن روحانی معرفی می کنند.این نظرسنجی توسط خبرگزاری جمهوری اسلامی در چهار مرحله از ابتدای سال ۹۳ خورشیدی و با فاصله زمانی ۳ ماهه (پایان هر فصل ) در تهران و ۳۰ مرکز استان، انجام شده است .مقایسه چهار مرحله نظرسنجی یادشده، نشان می دهد ۷۸ درصد از مردم نسبت به ویژگی های شخصیتی، مرام و عملکرد دکتر حسن روحانی رضایت دارند.بر این اساس ویژگی های همچون نحوه ی بیان و سخنرانی با ۸۳.۵ درصد، ویژگی ظاهری با ۸۳.۲ درصد و خونسردی در برابر مشکلات با ۸۲ درصد در این نظر سنجی مورد توجه مردم بوده است .

فرمانده سپاه شیراز: با سنگ‌پراکنی مخالفیم

سردار غلامحسین غیب پرور با اشاره به قضایای اخیر در رابطه با علی مطهری گفت: ما با اینگونه برخوردهای سخیف مثل سنگ پراکنی مخالفیم و شدیدا محکوم می کنیم و مردم بصیر و ولایت مدار سناریوی پشت پرده اینگونه اتفاقات را به خوبی می دانند.

کنایه سعید جلیلی به روحانی

سعید جلیلی در تازه ترین اظهاراتش نکاتی را مطرح کرده که قابل توجه است . او گفته است : آنانی که ادعا می کنند سیاست خارجی عرصه آرمان ها نیست، یک نمونه از کشورهای غربی را نشان دهند که سیاست خارجی آنها براساس آرمانهایشان طراحی نشده باشد. این اظهار نظر او می تواند واکنشی باشد به این جمله حسن روحانی کف گفته بود :تهدیدها، فرصت‌ها و منافع مشترک اساس بحث سیاست خارجی است و اصول و آرمان در سیاست خارجی بحث نمی‌شود مگر ما در مرحله اول در توافق ژنو آرمان و اصول را معامله کردیم ما با هم حرف زدیم و توافق کردیم.

کارمند سابق وزارت اطلاعات: تمام شبکه های تلویزیونی خارجی به جز BBC و VOA دست ما است

اکبر خوشکوشک، کارمند سابق وزارت اطلاعات در مصاحبه با هفته‌نامه صدا گفته: یکی دیگر از کارهای ما این بود که کسانی که در ایران بودند و قصد داشتند از کشور بروند را تشویق می کردیم از کشور خارج شوند. دلیل آن هم این بود که نگویند کشور ما یک کشور بسته است.

او گفت: در خصوص بازگشت افرادی که در خارج از کشور بودند و می خواستند به ایران برگردند، آقای علیرضا نوری زاده خیلی با ما همکاری می کرد. همچنین افرادی مقل شهرام همایون، ضیا آتابای و غیره.

خوشکوشک گفت: تمام تلوزیون های فارسی زبان خارج از کشور به جز بی بی سی و صدای آمریکا، از همان موقع تحت نظارت جمهوری اسلامی هستند. به جمهوری اسلامی فحش هم می دهند اما کارهای لازم را هم انجام می دهند. یعنی جمهوری اسلامی چنین پتانسیلی دارد که بتواند اینها را جذب کند.

او گفت: من در آمریکا و اروپا با خیلی ها که رفته بودند صحبت کردم. کسانی که ارتشبد بودند، سپهبد بودند، وزیر بودند، معاون وزیر بودند و بالاخره در حکومت گذشته منصب دار بودند، ما با اینها صحبت کردیم. خیلی از اینها به ایران برگشتند و زندگی شان را پس گرفتند و دوباره از ایران رفتند. یعنی به ایران می آیند و می روند. رفت و آمد دارند.

خوش کوشک همچنین در باره ماجرای قتل شاهپور بختیار به این هفته‌نامه گفته: ما با یک واسطه به رضا پهلوی وصل شدیم که او گفت اجازه بدهید به ایران برگردم. هرکس که قصد برخورد نظامی با جمهوری اسلامی را نداشته باشد آزاد است. اصلا فرخ نگهدار باشد یا رضا پهلوی باشد. ما با یک واسطه به رضا پهلوی هم وصل شدیم. رضا پهلوی گفت: اجازه بدهید به ایران برگردم. این را برای اولین بار می شنوید. رضا پهلوی خیلی برای آمدن به ایران آماده بود اما اطرافیانش منصرفش کردند. الان هم رضا پهلوی در کنترل جمهوری اسلامی است. ما دیگر در جمهوری اسلامی مخالف مسلح نداریم.

این اولین مصاحبه ای است که من در آن به این موضوع می پردازم. من واقعیت ماجرا را برای شما بازگو می کنم. آقای شاپور بختیار بعد از پیروزی انقلاب در ایران بود. در شورای انقلاب عده ای می خواستند که او دستگیر نشود و از ایران خارج شود. شاپور خیلی راحت و با یک پاسپورت خارجی از ایران خارج شد و تصور  هم می کرد که کسی متوجه نشده که او دارد از کشور خارج می شود. بختیار در فرانسه مستقر شد. در منطقه ای زندگی می کرد که رئیس پلیس آنجا پسر خودش بود. آقای بختیار مواد مخدر مصرف می کرد و مسائل جنسی هم داشت، آقای بختیار مسائل اخلاقی با خانواده آقای بویراحمدی پیدا می کند. بویر احمدی با دو نفر از نزدیکانش به بهانه دیدار و احوالپرسی به خانه بختیار می روند و آنطور که پلیس فرانسه گزارش داده آقای بختیار را خفه می کنند و دست و گردنش را می پیچانند و مستخدمش را هم می کشند. خیلی راحت از خانه خارج می شوند و می روند. بنا براین،این قتل بر سر یک دعوای خانوادگی بوده و روی این موضوع بررسی شده است.

معرفی مشایی دولت روحانی

بعد از اظهارات مشکوک اقای یونسی در رابطه با حضور ایران در عراق هجمه ها علیه وی آغاز شده است. در یکی از تحلیل ها نقش اقای یونسی در دولت یازدهم را به نقش آقای مشایی در دوره احمدی نژاد تشبیه کرده اند. سید‌یاسر جبرائیلی در یادداشتی می نویسد که آقای یونسی احتمالا به تاسی از مرحوم بازرگان، پدر معنوی لیبرال‌های امروزی ایران، خواسته‌اند موضعی مشابه بگیرند که گفت «امام خمینی ایران را برای اسلام می‌خواهد حال آن‌که من اسلام را برای ایران می‌خواهم»، و سوت و کف ملی‌گرایان ایرانی را بشنوند که البته به خطا رفته‌اند. این خط انحرافی ایرانی‌گرایی در مقابل اسلام‌خواهی، ابداع جناب یونسی نیست. هم پیش از مرحوم بازرگان و هم پس از ایشان، کسانی بوده‌اند که در مقابل ایده وحدت جهانی اسلام و برای ضربه زدن به آن، همواره این مسائل را مستمسک قرار داده‌اند. نزدیک ترین نمونه تاریخی، جناب اسفندیار رحیم مشایی است که مدتی پرچم «مکتب ایرانی» را در دست گرفت و حاشیه ساخت و آب در آسیاب دشمنان وحدت اسلامی ریخت و البته طولی نکشید که گرد و خاکش فرونشست.

تفسیر جدید هاشمی از سخن امام

آیت‌الله اکبر هاشمی‌ رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگویی با روزنامه آفتاب یزد انجام داده اظهار داشته است که حسن روحانی رئیس‌جمهوری کشورمان بیش از حد قدرت اجرایی به مردم وعده داده است. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است که رابطه ایران و آمریکا باید برقرار شود به گونه‌ای که در پاسخ به پرسش دیگری اینگونه پاسخ می‌دهد که البته اگر به عنوان نظر پرسیده می‌شود بله؛ به نظر من این رابطه باید برقرار شود.

آیت‌الله هاشمی ادامه داد:‌ من در زمان امام هم نامه نوشتم و هفت مورد را نام بردم و از ایشان درخواست کردم در زمان حیاتشان آنها را حل کنند چون معتقد بودم بعد از ایشان این مسائل به عنوان یک ممنوع دائمی می‌ماند و کسی جرأت نمی‌کند آنها را حل کند. وی تصریح کرد: ایشان (امام راحل) چند مورد را عمل کردند این یک مورد را کاری نکردند در آن زمان. البته یک جمله‌ای را هم گفتند که اگر آمریکا آدم بشود ما که نمی‌خواهیم تا همیشه دشمنی داشته باشیم. این «آدم شدن»‌ مفهومش روشن بود یعنی زور نگوید، استکباری با ما برخورد نکند و نخواهد بر ما سیادت داشته باشد. خوب من هم نظرم همین است اگر آمریکا حاضر باشد که با موضع متساوی با ما کار کند من دلیلی نمی‌بینم که رابطه برقرار نشود منتهی این حق دیگران است و من نمی‌توانم به حق دیگران عمل کنم.

کمال زن خانه داری و استتار است

محسن قرائتی درهفتمین گردهمایی دانش آموختگان دختر جامعه ‏المصطفی العالمیه که امروز در مدرسه بنت‏ الهدی قم برگزار شد، گفت: اسلام نه طرفدار زن سالاری و نه مرد سالاری است زیرا که خود در قرآن اشاره می‏‌کند که شما را از نفس واحد خلق کردیم. وی در ادامه افزود: قرآن کریم بهترین پوشش را برای زن و مرد پوششی می‌‏داند که قلب انسان را اطهر و پاکیزه‌‏تر نگه دارد با این تعریف دیگر مدل و رنگ آن را باید با این ملاک تشخیص داد. وی اصل در کمال زن را «خانه داری و استتار» دانست و ابراز داشت: وظیفه اصلی زن خانه داری، همسر داری، فرزندآوری و تربیت آن است و اگر می‏‌خواهد درعرصه اجتماع ظاهر شود با شرط پوشش و عدم تبرج در جامعه می‏‌تواند مانند مرد به عرصه اجتماع وارد شود.

افزایش درخواست‌ها برای برکناری یونسی

در ادامه واکنش‌ها به اظهارات یونسی دستیار رئیس‌جمهور، روز شنبه علاوه بر جمعی از فعالان رسانه‌ای تعدادی از نمایندگان مجلس نیز خواستار برکناری وی شدند. ۲۱ نماینده مجلس در متنی که قرار است به عنوان تذکر خطاب به رئیس‌جمهور در صحن مجلس قرائت شود، بر این خواسته اصرار کرده‌اند.

Share