استاندار گیلان در دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران

رهبر معظم انقلاب با همان صلابت امام نظام اسلامی را هدایت می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان عصر امروز در دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران با بیان اینکه قدرت‌هایی که پشت صدام قرار داشتند و نمی‌خواستند نورانیت انقلاب اسلامی نمایان شود امروز به صف مذاکره‌کنندگان پیوستند گفت : فرزندان ملت با هدایت عالمانه رهبر انقلاب و نظارت عالیه رئیس جمهوری با صلابت و اقتدار در مقابل ابرقدرت‌ها بر سر میز مذاکره حضور پیدا می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان عصر امروز در دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران با بیان اینکه قدرت‌هایی که پشت صدام قرار داشتند و نمی‌خواستند نورانیت انقلاب اسلامی نمایان شود امروز به صف مذاکره‌کنندگان پیوستند گفت : فرزندان ملت با هدایت عالمانه رهبر انقلاب و نظارت عالیه رئیس جمهوری با صلابت و اقتدار در مقابل ابرقدرت‌ها بر سر میز مذاکره حضور پیدا می کنند.
jpg3538 دکتر محمدعلی نجفی عصر امروز در دیدار با خانواده معظم شهدا به مناسبت روز شهید در محل سالن الغدیر استانداری گیلان گفت: روز بزرگداشت شهدا پاسداشت ایثار، فداکاری، مقاومت و از خودگذشتگی در مقابل دشمن و متجاوز است.
وی ادامه داد: شهدا تمام هستی خود را برای حفظ دین و آرمان امام شهدا ایثار کردند و امروز رهبر معظم انقلاب با همان صلابت امام نظام اسلامی را هدایت می‌کنند.
استاندار گیلان با بیان اینکه ابرقدرت‌ها در ابتدای پیروزی انقلاب عروسک صدام را در مقابل انقلاب اسلامی علم کردند، تصریح کرد: قدرت‌هایی که پشت صدام قرار داشتند و نمی‌خواستند نورانیت انقلاب اسلامی نمایان شود امروز به صف مذاکره‌کنندگان پیوستند.
دکتر نجفی با بیان اینکه فرزندان ملت امروز با صلابت واقتدار در مقابل ابرقدرت‌ها بر سر میز مذاکره حضور پیدا می کنند تصریح کرد: زمانی حاضر نبودند با ما مذاکره کنند و ما نیز تن به مذاکرات نمی دادایم اما اکنون مذاکرات با هدایت عالمانه مقام معظم رهبری ونظارت عالیه رئیس جمهوری به نفع ملت ایران به پیش می‌رود و هر اتفاقی که بیافتد ملت ایران پیروز خواهد بود وعده ای نباید نگران باشند.
استاندار گیلان یادآور شد: مقام معظم رهبری بر تمام نکته‌های ریز و درشت مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مملکت نظارت دارد و رئیس جمهور برآمده از جبهه، جنگ و ایثارگری‌ها است.
وی با بیان اینکه با حضور آگاهانه نباید اجازه دهیم برخی به بهانه‌ای به آنها که آرمان و اهداف عاالیه نظام را دنبال می‌کنند خدشه وارد شود، اظهار کرد: به خدمتگزارانی که در سنگرهای اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تلاش می‌کنند باید فرصت داده شود.
دکتر نجفی بر حمایت از دلسوزان و خدمتگزاران نظام تاکید کرد و گفت: نباید اجازه دهیم برخی به بهانه اندیشه‌ای، سلیقه‌ای، حزبی و تفکری به دلسوزان نظام هجمه وارد کنند.
استاندار گیلان به وجود اختلاف سلیقه در جامعه اشاره کرد و افزود: ممکن است با همدیگر اختلاف سلیقه داشته باشیم و این امر باید باشد اما در راستای آرمان‌های نظام، انقلاب، امام (ره) و رهبر معظم انقلاب باید گام برداشته شود.
استاندار گیلان تذکر خانواده شهدا به مسئولان را رسیدگی به امور مردم دانست و خاطرنشان کرد: خدمت خانواده های معظم شهدا میرسیم تقاضای شخصی از ما ندارند .
وی رسیدگی به وضعیت فرهنگی، مادی و معنوی در جامعه را خواسته خانواده شهدا خواند و یادآور شد: مسئولان در حال تلاش هستند اما بسیاری از مشکلات استان باقی مانده است.
دکتر نجفی با اشاره به کاهش ۲.۵ درصدی تورم در گیلان به کمتر از کشوری، اظهار کرد: امروز فضایی آرام برای خدمت به مردم در استان فراهم شده است.
وی خدمت به خانواده معظم شهدا را وظیفه مسئولان دانست و بیان کرد: مدیران باید امین، پاکدامن و دلسوز برای مردم و دولت باشند و در راستای خدمت به ملت گام بردارند.
استاندار گیلان در ادامه از تشکیل ستاد تامین لوازم و تجهیزات توانبخشی خانواده شهدا و ایثارگران در گیلان خبر داد و بیان کرد: مناسب‌سازی مسکن برای والدین سالمند را پیگیری می‌کنیم.
وی با اشاره به آماده‌سازی جایگاه با عظمت شهدا در تازه‌آباد رشت، تصریح کرد: گلزار شهدای رشت با کمک محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور تا شب عید آماده‌سازی می‌شود.
دکتر نجفی به نگرانی خانواده شهدا در مورد گلزار شهدای بندر انزلی اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری دعای کمیل و ندبه در کنار شهیدان حق خانواده معظم شهدا است.
وی خانواده شهدا را نماد عشق، ایثار و فداکاری عنوان کرد و افزود: آنها که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند و در هشت سال دوران دفاع مقدس ایثار و مقاومت کردند نماد فداکاری در جامعه هستند.
دکتر نجفی پایداری، دوام و قوام نظام را در ایستادگی خانواده شهدا و ایثارگران خواند و بیان کرد: وقتی که بعضی از همکاران بنده عزت خانواده شهدا را درک نمی‌کنند شرمند می‌شوم.
وی بر قدردانی از تلاش و ایثارگری خانواده شهدای بزرگ تاکید کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا از آرزوهای مسئولان است زیرا خود را مدیون شهدا می‌دانیم.
استاندار گیلان گفت :هر آنچه از جسم وتوان خود را برای حل مشکلات استان میگذاریم باز هم مشکلات فراوان وجود دارد و تمام تلاشهای ما در مقابل ایثارگری های خانواده های شهدا ناچیز است.
در پایان این نشست استاندار گیلان در فضایی صمیمی با خانواده های معظم شهدا دیدار و از آنان تجلیل کرد.

Share