امام جمعه موقت رشت:

امر به معروف نشانه غیرت است/امسال پروژه‌های گیلان چهار برابر سال گذشته بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عبدالله‌زاده پاشاکی از دولت روحانی به دلیل افتتاح پروژه‌ها در دهه فجر قدردانی کرد و متذکر شد: امسال پروژه‌های افتتاحیه گیلان چهار برابر سال گذشته بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه موقت رشت گفت: دشمنان غربی با ایجاد داعش می‌خواهند چهره اسلام را خراب کنند اما خودشان گرفتار فتنه داعش شده‌اند.  حجت‌الاسلام احمد pashkiعبدالله‌زاده پاشاکی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به وصیت لقمان حکیم به فرزندش درباره امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر دین را در جامعه احیا می‌کند.

وی ادامه داد: هر فردی که به دنیا بیاید دارای فطرت پاک است و پدر و مادر وظیفه دارند روابط اجتماعی را به فرزندان گوشزد کنند.

خطیب موقت رشت با بیان اینکه پدر و مادر نقش اساسی در تربیت دارند، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر سفارش به خوبی‌ها و بازداشتن از بدی‌ها است.

وی بر ارتقای آگاهی فرزندان در ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: امر به معروف نشانه غیرت است و مردم در جامعه وظیفه دارند امر به معروف را ترویج کنند.

عبدالله‌زاده پاشاکی فریضه امر به معروف را فطری دانست و افزود: این فطرت در تمام افراد وجود دارد و بهترین امر به معروف توحید و بزرگ‌ترین منکر حکومت طاغوت است و حکومت وظیفه دارد این فریضه را در جامعه ترویج کند.

وی با قدردانی از مردم خوب، ولایی، فهیم و همیشه در صحنه، تصریح کرد: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دوستان انقلاب را امیدوار و دشمنان نظام اسلامی را مایوس کردند و تکلیف خود را به نحو مطلوب انجام دادند و از ارزش‌های اسلامی همواره حمایت می‌کنند.

امام جمعه موقت رشت راهپیمایی مردم در ۲۲ بهمن را دارای پیام خواند و گفت: مردم گوش به فرمان ولی فقیه امام خامنه‌ای هستند و ذره‌ای از اصول و ارزش‌های الهی کوتاه نمی‌آیند و نشان دادند از خطوط قرمز نظام اسلامی عبور نمی‌کنند و پای‌بند قانون اساسی هستند.

وی با اشاره به احداث حوزه علمیه بزرگ در سیاهکل خاطرنشان کرد: کلنگ احداث این حوزه در دهه فجر امسال توسط نماینده ولی فقیه در گیلان بر زمین زده شد.

عبدالله‌زاده پاشاکی از دولت روحانی به دلیل افتتاح پروژه‌ها در دهه فجر قدردانی کرد و متذکر شد: امسال پروژه‌های افتتاحیه گیلان چهار برابر سال گذشته بود.

وی به سالروز انتشار حکم تحریم تنباکو توسط میرزای شیرازی اشاره کرد و یادآور شد: قرآن سلطه کافران بر مسلمانان را ممنوع کرده و دشمنی غرب با ایران به خاطر اسلام بوده و دنیای غرب با ایجاد داعش می‌خواهد چهره اسلام را خراب کند اما دشمن در فتنه داعش گرفتار شده است./فارس

Share