در سفری کاری:

اعضای شورای شهر و شهردار لاهیجان از شهرداری تهران بازدید کردند+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار لاهیجان به همراه اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین و مدیران شهرداری لاهیجان برای بازدید از دستاوردهای شهرداری تهران به این شهر سفر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار لاهیجان به همراه اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین و مدیران شهرداری لاهیجان برای بازدید از دستاوردهای شهرداری تهران به این شهر سفر کردند.
IMG_3783 در این سفر از شورای اسلامی شهر تهران، دبیر خانه فرهنگی و اجتماعی کلان شهرها و مرکز استان ها، موسسه طلوع ، سرای محله یاخچی آباد، مرکز مهارت آموزشی کوثر، شهرداری منطقه ۱۶ تهران،و رصد خانه تهران بازدید به عمل آمد.
دراین دیدار رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دغدغه های فرهنگی رهبر معظم انقلاب و تاکید به کارهای زیربنایی در امور فرهنگی کشور،گفت: یکی از اصلی ترین وظایف شهرداری ها رسیدگی و ساماندهی به وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهرهاست.
حجت الاسلام ناصری افزود: تهاجم فرهنگی با تهاجم نظامی کاملا متفاوت است . در تهاجم فرهنگی دشمن بدون سر و صدا حمله میکند، قلب انسان را نشانه میگیرد.مشخص نمیشود چه افرادی خود باخته شده اند آنها ازدرون نسبت به اطراف خود بی تفاوت خواهند شد. پس بحث فرهنگی مهم ترین بحث در جامعه ما است.
وی تصریح کرد: هر قانونی که در مجلس شورای اسلامی تصویب می شود حتما آن قانون باید پیوست فرهنگی داشته باشد، این اهمیت موضوع فرهنگ را نشان می دهد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: باتوجه به حساسیت موضوع و نگاه ویژه و برنامه اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم تهران به امور فرهنگی و اجتماعی، تقریبا نزدیک به ۱۰% از کل بودجه شهرداری تهران به امور فرهنگی و اجتماعی تعلق می گیرد.
حجت الاسلام ناصری گفت: ما در تولید علم و دانش در رابطه با تکنولوژی، پزشکی، علوم فضایی پیشرفت های قابل قبولی داریم که در بسیاری از مسایل علم و صنعت دوش به دوش کشورهای برتر دنیا پیش میرویم و سرمایه ی ما ملت ماست که در برابر دشمن ایستاده اند.
وی افزود: بازدید اعضای محترم شورا و شهرداران محترم شهرهای مختلف کشور از شهر تهران نشان دهنده برتری و کار بیشتر از سوی شهرداری تهران نیست، بلکه در بسیاری از زمینه ها شهرهای مختلف کشور کارهای بزرگی انجام داده اند که نیاز به بازدید از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و مدیران شهرداری تهران می باشد که از تجربیات شهرهای دیگر کشور استفاده نمایند.
وی اظهار امیدواری نمود که بتواند به اتفاق همکاران دیگر از شهر لاهیجان بازدید نماید که متعاقباً ازسوی شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر لاهیجان از ایشان و سایر همکارانشان جهت حضور در شهر لاهیجان دعوت بعمل آمد.

Share