مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان

آمادگی ۳۹۰ مدرسه برای پذیرایی از میهمانان نوروزی/سطح علمی انزلی بسیار بالاست

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا به پذیرایی مدارس گیلان از میهمانان نوروزی اشاره کرد و افزود : از ۲۸ اسفند ۳۹۰ مدرسه در قالب سه هزار کلاس درس آماده ی پذیرایی از مسافران نوروزی خواهند بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا به پذیرایی مدارس گیلان از میهمانان نوروزی اشاره کرد و افزود : از ۲۸ اسفند ۳۹۰ مدرسه در قالب سه هزار کلاس درس آماده ی پذیرایی از مسافران نوروزی خواهند بود.

hajati_1317مهدی حاجتی در ادامه سخنان خود تهیه و توزیع پیک عیدانه را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش استان گیلان دانست و تصریح کرد : این پیک در قالب آشنایی با حقوق شهروندی ، آشنایی با مشاهیر و در راستای ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان برای ایام نوروز در نظر گرفته شده است .
وی به سطح آموزشی این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود : انزلی جز شهرهایی است که مقام بالاترین سطح آموزشی و علمی را در استان گیلان به خود اختصاص داده و بیشترین نخبگان علمی را در خود جای داده است و جز شهرهایی بوده که در سطح کشور همیشه مطرح و زبانزد است و با توجه به قطب فرهنگی ، اقتصادی و ورزشی بودنش در کشور و شمال ایران به عنوان شهری ملی شناخته می شود .

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان در بخشی دیگر از سخنان خود به مراسم گرامیداشت شهید علم و دانش شهرستان انزلی ، علیرضا سایه بان اشاره کرد و گفت : این شهید یکی از بزرگان نخبه ما بود اما با توجه به مشیت الهی فرصت شناخته شدن به او داده نشد و قطعا علیرضا سایه بان از بزرگترین شهدای علم و دانش استان گیلان است و به عنوان یک افتخار ملی شناخته می شود که اگر زنده بود در پیشرفت علم کشور و جهان موثر بود و تاکید و توصیه من این است دانش آموزان وپژوهشگران از این نخبه ملی الگو برداری کنند.

ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی ، سید حسین دریابکی نیز در مصاحبه ای کوتاه با خبرنگار دیارمیرزا به تعداد مدارسی که در شهرستان پذیرای مهمان نوروزی خواهد بود اشاره کرد و افزود : ۱۹ مدرسه با ۱۳۴ کلاس در طرح ستاد اسکان پیش بینی شده است که این مدارس با امکانات کافی و وسایل لازم از ۲۸ اسفند پذیرای مهمان نوروزی است .

Share