نمایشگاه مسابقه و پوستر تئاتر بین‌المللی فجر در لاهیجان برپا شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نمایشگاه آثار بخش مسابقه عکس و پوستر سی و سومین جشنواره بین المللی تئاترفجر در لاهیجان به نمایش درآمد. شاهین جهانگیر بلورچیان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه آثار بخش مسابقه عکس و پوستر سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر پس از خانه هنر مندان تهران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نمایشگاه آثار بخش مسابقه عکس و پوستر سی و سومین جشنواره بین المللی تئاترفجر در لاهیجان به نمایش درآمد.
IMG_5763.jpg------------شاهین جهانگیر بلورچیان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه آثار بخش مسابقه عکس و پوستر سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر پس از خانه هنر مندان تهران در نگار خانه استاد حسین محجوبی لاهیجان به نمایش در آمده است. این نمایشگاه شامل آثار راه یافته به بخش مسابقه عکس و پوسترهای تئاتر بین المللی فجر می باشد که شامل ۵۶ اثر در بخش پوستر و ۴۷ اثر در بخش عکس می باشد.
وی افزود:برگزاری این نمایشگاه در لاهیجان فرصتی را فراهم کرد تا علاقمندان جشنواره تاتر فجر به جای عزیمت به تهران از فرصت برگزاری نمایشگاه در لاهیجان استفاده کرده و از نزدیک در جریان این رویداد بین المللی قرار داد .
مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور مسئولین از جمله فرماندار، اعضای شورای شهر و جمعی از هنرمندان برگزار شد.
کاظم کسرایی فرماندار لاهیجان در این مراسم افزود: این نمایشگاه عصاره یک سال تلاش هنرنمایشی در سطح کشور می باشد که به تصویر کشیده شده است و بسیار خوشحالیم که برای اولین بار پس از تهران در لاهیجان برای بازدید علاقمندان افتتاح می شود.
IMG_5771نمایشگاه به همت دبیرخانه مسابقه عکس و پوستر سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر،خانه هنر عماد و با همکاری انجمن هنرهای تجسمی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شده است.
علاقمندان می توانند از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۲ بهمن همه روزه صبحها از ساعت ۹ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۱۹از این نمایشگاه بازدیدکنند.

Share