بیژن نوباوه در مسجد سیدالشهدا (ع) رشت

نامه‌های «غلط کردیم» اوباما به رهبری با حرف‌هایش در صحنه جهانی تناقض دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اوباما تاکنون نامه‌هایی به رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «غلط کردیم» نوشته، اما در صحنه جهانی می‌گوید تمام گزینه‌ها روی میز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اوباما تاکنون نامه‌هایی به رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «غلط کردیم» نوشته، اما در صحنه جهانی می‌گوید تمام گزینه‌ها روی میز است.

ن.باوه  بیژن نوباوه عصر امروز در مسجد سیدالشهدا (ع) رشت با موضوع انقلاب، اظهار کرد: پس از گذشت ۳۶ سال در عرصه‌های مختلف موفق هستیم و این امر تداوم دارد.

وی، ملت ایران را آگاه، فهیم و دارای اطلاعات قوی جهانی نامید و ادامه داد: مردم ایران با اطلاع‌ترین مردم جهان هستند و ارزش، اهمیت و نقش‌آفرینی انقلاب اسلامی در بیرون از مرزهای ایران مشخص شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از ۳۶ سال دشمنی استکبار علیه انقلاب اسلامی افزایش پیدا است، تصریح کرد: ایرانیان باهوش بوده و در تمام عرصه‌ها پیروز میدان هستند و تمدن اسلامی از دل ایران قدرتمند سر بیرون آورده است.

نوباوه به اعمال بزرگ‌ترین تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امروز ماهواره محمد رسول‌الله (ص) با توجه به تمام تحریم‌ها به فضا پرتاب شده است.

وی با اشاره به شاخص‌های تمدنی بسیار قدرتمند ملت ایران، بیان کرد: رژیم فاسد صهیونیستی در مقابل ۵ هزار و ۵۰۰ نفر چریک حزب‌الله لبنان مضمحل شده و در سه نبرد با غزه شکست خورده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به تجهیزات ۵۰ هزار دلاری هر سرباز آمریکایی اشاره کرد و یادآور شد: یک‌ سوم از سربازان آمریکایی خودکشی می‌کنند و این موضوع نشان می‌دهد حرکت سربازان آمریکایی متکی بر ایمان نیست.

نوباوه، ایران اسلامی را در عرصه بین‌المللی مؤثر عنوان و اضافه کرد: دشمن جنگ نرم علیه نظام اسلامی را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه صحنه‌های تاریخ بشریت در قرن بیست‌ویکم توسط ملت ایران رقم می‌خورد، عنوان کرد: طبق فرموده امام (ره) آمریکا پس از گذشت ۳۶ سال از عمر انقلاب اسلامی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، چراکه مردم ایران شکست‌ناپذیر هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس به هراس آمریکا از انقلاب اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: امروز برخی می‌گویند که آیا می‌خواهیم با آمریکا بجنگیم و مشکل اساسی ما این است که تفکر امام (ره) از سیره و در عمل در بسیاری از افراد با توجه به اینکه در این محیط و جامعه زندگی می‌کنند، تسری عملی پیدا نکرده است.

نوباوه به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نسبت به دشمن باید روحیه تهاجمی داشته باشید، اشاره کرد و توضیح داد: «می‌گوییم چرا با وزیر خارجه آمریکا می‌نشینید».

وی با بیان اینکه آمریکا دو برنامه علیه ملت ایران به‌ کار گرفته است، بیان کرد: دشمن متمایل کردن اندیشه‌های سیاسی به طرف سیاست‌های آمریکا را دنبال می‌کند.

این مسئول، تقویت شبکه‌های ماهواره‌ای علیه ایران را برای اضمحلال فرهنگ ایرانی – اسلامی خواند و تشریح  کرد: ۱۴۰ شبکه زبان فارسی علیه ایران راه‌اندازی کردند، چراکه دشمنان متوجه شدند سرزمین سوخته به درد آنها نمی‌خورد و نوکر می‌خواهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از بین بردن انگیزه مبارزه را از دیگر برنامه‌های آمریکا علیه ملت ایران عنوان کرد و یادآور شد: فرهنگ در عرصه‌های مختلف اثرگذار است.

این مسئول با اشاره به اینکه منطقه خاورمیانه بزرگ‌ترین مصرف کننده لوازم آرایشی در جهان است، خاطرنشان کرد: بیشترین مصرف لوازم آرایشی در ایران است.

نوباوه، تن‌پروری را نتیجه تهاجم فرهنگی دانست و اظهار کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای سبک زندگی تن‌پروری را ترویج می‌کنند و این نوع سبک زندگی مشکل امروز کشور است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اقتصاد متکی به درون تأکید کرد و افزود: اقتصاد متکی به داخل با تلاش و کار کردن تحقق پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه ۳۰ درصد از بودجه کشور وابسته به نفت است، تصریح کرد: به‌ راحتی می‌توانیم مستقل شویم و نیازی به فروش نفت نداشته باشیم.

نوباوه به برخی فسادها در کشور اشاره کرد و گفت: بابک زنجانی تنها ۲ میلیارد و ۴۰ میلیون دلار به دولت بدهی دارد و می‌دانیم این مبلغ را به‌ تنهایی نخورده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ریالی از قرارداد ژنو به دست ما نرسیده است، بیان کرد: به جای پرداخت پول به ما کالای مصرفی می‌دهند.

وی، اقتدار مقام معظم رهبری را مهم عنوان و خاطرنشان کرد: اوباما تاکنون نامه‌هایی به رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه غلط کردیم نوشته، اما در صحنه جهانی می‌گویند تمام گزینه‌ها روی میز است.

نوباوه به جنگ بین جناح‌های سیاسی در داخل اشاره کرد و گفت: اگر جناح‌ها در عمل به فکر منافع ملی باشند تفاوتی با همدیگر ندارند و اصولگرایی که اصلاح‌طلب نباشد و روبه جلو نگاه نکند، اصولگرا نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه احزاب پس از گذشت ۳۶ سال از انقلاب اسلامی باید بر سر منافع ملی وحدت داشته باشند، اظهار کرد: شورای نگهبان فصل‌الخطاب است و تا آگاه هستیم دشمن نمی‌تواند در ما نفوذ کند.

/فارس

Share