سخنگوی دولت خبر داد:

عیدی و پاداش آخر سال کارکنان و بازنشستگان دولت ۶۰۳ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت میزان عیدی و پاداش آخر سال کارکنان و بازنشستگان دولت را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی دولت میزان عیدی و پاداش آخر سال کارکنان و بازنشستگان دولت را اعلام کرد.

nobakht0 محمدباقر نوبخت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران اعلام کرد: میزان عیدی و پاداش آخر سال کارکنان و بازنشستگان دولت ۶۰۳ هزارو ۵۰۰ تومان تعیین شده که در بهمن ماه پرداخت می‌شود.

سخنگوی دولت همچنین با تبریک دهه فجر اظهار کرد:‌ در جلسه امروز وزیر دفاع گزارش جامعی در خصوص پرتاب موفقیت آمیز چهارمین ماهواره فجر به نام فجر امید ارایه کرد و باید گفت که این دانش ارزشمند که همواره مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی است و اقتدار انقلاب ملی ما محسوب خواهد شد در هیات وزیران مورد توجه قرار گرفت و بر این موضوع تاکید شد که در توسعه این جنبه و دیگر دانش‌های پیشرفته همه‌ی توان و خدمت دولت مصروف شود.

وی افزود: بر همین مبنا اعتبارات پژوهشگاه فضایی صددرصد پرداخت شد و دولت تصمیم دارد با این واسپاری مسئولیت سازمان فضایی طبق قانون به وزارت ارتباطات زمینه رشد و شکوفایی بیشتر این دانش را فراهم کند. ضمن این که دولت تدبیر و امید بر خود فرض می‌داند از این دانش به نحو شایسته‌ای پاسداری کند و موجب ارتقاء این دانش شود.

ادامه دارد…
/ایسنا

Share