امام جمعه موقت رشت:

راهپیمایی ۲۲ بهمن رفراندوم ملت ایران و ضربه کاری بر پیکر استکبار بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امام جمعه موقت رشت گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن رفراندوم ملت ایران و ضربه کاری بر پیکر استکبار بود و نشان داد دیپلماسی ایران دارای ۴۰ میلیون نفر عقبه است و مذاکره‌کنندگان با پشتوانه مردمی در عرصه حضور دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امام جمعه موقت رشت گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن رفراندوم ملت ایران و ضربه کاری بر پیکر استکبار بود و نشان داد دیپلماسی ایران دارای ۴۰ میلیون نفر عقبه است و مذاکره‌کنندگان با پشتوانه مردمی در عرصه حضور دارند.

shafiei_0739حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه خداوند دارای ولایت تکوینی و تشریحی است، اظهار کرد: نظام عالم هستی تحت دو مدیریت ولایت تکوینی و تشریحی از طرف خداوند اداره می‌شود.

وی افزود: انبیای الهی و امامان (ع) از طرف خداوند ولایت تشریحی را به‌عهده دارند و در عصر غیبت ولایت تشریحی به علمای دین واگذار شده است.

خطیب موقت رشت با اشاره به اینکه عالم هستی به دلیل وجود امام زمان (عج) پابرجا است، ادامه داد: در عصر غیبت امام زمان (عج) از شیعیان در مقابل دشمنان حمایت می‌کند.

وی به افتتاح پروژه‌های دهه فجر در گیلان اشاره کرد و گفت: مردم در دهه فجر شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف توسط مسئولان در گیلان بودند.

شفیعی‌زاده مسئولان را خادم مردم دانست و افزود: مسئولان تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات مردم به‌کار می‌گیرند.

وی ادامه داد: امسال شاهد برجستگی بسیار متفاوت پروژه‌های گیلان نسبت به سال‌های گذشته بودیم و ۹۳۵ پروژه با ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در این استان افتتاح شد در حالی که سال گذشته ۶۲۷ میلیارد تومان پروژه‌های افتتاحیه گیلان بود و در شرایط تحریم و اقتصاد مقاومتی بودجه‌های عمرانی ارتقا یافته است.

امام جمعه موقت رشت افتتاح چهار برابری پروژه‌های گیلان در دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته را امتیاز ویژه‌ای خواند و افزود: پروژه‌های مذکور در زمینه‌های آب، برق، گاز، صنعت، بهداشت، آموزش و پرورش و … بوده است.

وی با بیان اینکه امسال ۳۶ میلیارد تومان پروژه‌های آموزش و پرورش در گیلان افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: ۳۹ مدرسه در دهه فجر در گیلان افتتاح شد.

شفیعی‌زاده راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم را ضربه کاری بر پیکر استکبار و آمریکا دانست و یادآور شد: مردم نشان دادند همچنان پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

وی متذکر شد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد دیپلماسی ایران دارای ۴۰ میلیون نفر عقبه است و مذاکره‌کنندگان با پشتوانه مردمی در عرصه حضور دارند.

خطیب موقت رشت عزت‌خواهی و عزت‌طلبی مردم ایران را پیام دوم راهپیمایی ۲۲ بهمن خواند و بیان کرد: ملت ایران در ۲۲ بهمن اعلام کرد زیر بار ظلم نمی‌رود و «نه تحریم، نه تسلیم، مذاکره با عزت» پیام ملت ایران به مذاکره‌کنندگان هسته‌ای در راهپیمایی ۲۲ بهمن بوده است.

وی تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن رفراندوم ملت ایران بود که در مسایل هسته‌ای با هیچ‌کس معامله و مذاکره نمی‌کنیم و رفراندومی از این بالاتر وجود ندارد.

شفیعی‌زاده ۲۲ بهمن را دارای پیام برای مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: پیام مقام معظم رهبری در جمع کارکنان نیروی هوایی باید سرلوحه برنامه‌های مذاکره‌کنندگان ایرانی باشد و دو مرحله‌ای شدن مذاکرات قابل قبول نیست و تمام مسایل هسته‌ای باید یک‌جا برطرف شود زیرا سابقه ۱۱ ساله مذاکره با آنها را داریم و هیچ اعتمادی به غرب نیست./فارس

Share