فرماندار صومعه‌سرا خبر داد:

در ایام فاطمیه شهدای گمنام در صومعه سرا خاکسپاری می‌شوند

به گزارش پایگاه اطلاعرسانی دیارمیرزا ،فرماندار صومعه‌سرا گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده در ایام فاطمیه شهدای گمنام در این شهرستان خاکسپاری می‌شوند.

در ایام فاطمیه شهدای گمنام در صومعه سرا خاکسپاری می‌شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرماندار صومعه‌سرا گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده در ایام فاطمیه شهدای گمنام در این شهرستدر ایام فاطمیه شهدای گمنام در صومعه سرا خاکسپاری می‌شوندان خاکسپاری می‌شوند.

غلام‌حسین رجبی، فرماندار صومعه‌سرا در جلسه کمیته برنامه‌ریزی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: شهرستان صومعه‌سرا در بحث تخصیص بودجه، افتتاح پروژه‌ها و همراهی مسئولان در دهه فجر یکی از بهترین‌ شهرستان‌های استان است.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه به خصوص نماینده صدا و سیما اخبار دهه فجر را به خوبی پوشش دادند، افزود: بخش موثر در امر اطلاع‌رسانی صدا و سیما را باید قدر دانست.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه نماینده صدا و سیما در صومعه‌سرا نیتش در امر اطلاع‌رسانی خیر است، گفت: خبرنگارانی که با فردی دل‌نگرانی دارند و خبری در سایت‌ها درج نمی‌کنند، این انسان را به ناکجاآباد می‌رساند.

رجبی با بیان اینکه رسانه‌ها باید خدا را در نظر بگیرند، تصریح کرد: خبرنگاران اخبار مثبت و منفی را باید انتقال دهند که این امر در جامعه اثرگذار است.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه نقد سازنده کنند، خاطرنشان کرد: خبرنگاران راهکار دهند، زیر سوال بردن یک مدیر هنر نیست، هنر ساختن است.

فرماندار صومعه‌سرا اظهار کرد: جامعه‌ای می‌تواند رشد و تعالی پیدا کند که در آن آرامش و امید که یکی از شعارهای دولت تدبیر و امید است وجود داشته باشد.

خاکسپاری شهدای گمنام در صومعه‌سرا

رجبی با بیان اینکه دو برنامه بزرگ در شهرستان در حال پیگیری است، افزود: چندتن از پیکرهای شهدای گمنام همزمان با ایام فاطمیه در صومعه‌سرا خاکسپاری می‌شود.

وی با بیان اینکه در این راستا تصمیمات مسئولان امر باید خدا محورباشد نه خط محور، گفت: باید پیکر شهدای گمنام در قسمتی از شهر که در آینده افقی روشن دارد و قشرهای آینده بتوانند از این فضا استفاده کنند خاکسپاری شود.

فرماندار صومعه‌سرا تصریح کرد: اواسط اسفندماه سال جاری یادواره ۵۰۰شهید والامقام صومعه‌سرا با سخنرانی یکی از افراد شاخص کشوری در این شهرستان برگزار می‌شود.

شاخصه مهم توسعه شهرستان‌ داشتن راه مناسب است

رجبی با بیان اینکه داشتن راه مناسب یکی از شاخصه‌های مهم هر شهرستان است، خاطرنشان کرد: کشاورزی، برق، آب و گاز و … از دیگر شاخصه‌های مهم در شهرستان‌ها است.

وی با بیان اینکه آب روستایی نیاز به کمک دارد و لوله‌ها مستهلک است و هنوز تصحیح نشده است، اظهار کرد: مسئولان در روستاهایی که ساکنین آنجا بیشتر است ولی ازا مکانات کمی بهره‌مند هستند بیشتر توجه کنند و آنها را در اولویت قرار دهند.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه کل اعتبارات تخصیصی این شهرستان در سال ۹۳، ۲۸میلیارد و نیم بوده است، افزود: تاکنون ۱۱میلیارد و ۲۰میلیون تومان اعتبار به صومعه‌سرا تخصیص یافته است که معادل ۴۰ درصد است.

رجبی با بیان اینکه از ماده ۱۸۰ به صومعه‌سرا یک میلیارد و ۶۰میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده، گفت: این اعتبارات به صورت بخش به بخش از کشور مشخص شده و هیچگونه تغییری در آن داده نمی‌شود./خبرگزاری صومعه سرا

Share