هرندی در کنفرانس خبری پس از بازی داماش گیلان و مس رفسنجان

داماش سال آینده تبدیل به یک تیم قوی با بنیه مالی عالی همانند تیم سال ۸۷ می شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرمربی تیم داماش گیلان با بیان این که داماش گیلان در سال آینده تبدیل به یک تیم بسیار قوی خواهد شد اظهار کرد : آنطور که مدیریت باشگاه به بنده گفته اند داماش در سال آینده یک تیم بسیار قوی با بنیه مالی بسیار عالی همانند تیم سال ۸۷ که نتایج مطلوبی را در لیگ برتر کسب نمود می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرمربی تیم داماش گیلان با بیان این که داماش گیلان در سال آینده تبدیل به یک تیم بسیار قوی خواهد شد اظهار کرد : آنطور که مدیریت باشگاه به بنده گفته اند داماش در سال آینده یک تیم بسیار قوی با بنیه مالی بسیار عالی همانند تیم سال ۸۷ که نتایج مطلوبی را در لیگ برتر کسب نمود می شود.

omid harandi (1)به گزارش دیارمیرزا ،امید هرندی در کنفرانس خبری پس از بازی داماش گیلان و مس رفسنجان در جمع خبرنگاران با تقدیم این برد به هواداران داماش گیلان گفت :از تمامی جراید و مطبوعات تشکر میکنم که همیشه یار و یاور داماش گیلان بوده و خواهند بود و امیدوارم این برد سرآغازی باشد برای اینکه داماش بتواند نتایج بهتری در ادامه مسابقات کسب نماید.

وی با بیان این که داماش بازیکنان مصدوم و مشکلات متعددی دارد از هواداران خواست تا مقداری به تیم داماش وقت داده شود تا بتواند تیم را با توجه به امکانات موجود از شرایط فعلی بیرون بیاورد.

سرمربی تیم داماش گیلان با بیان این که داماش گیلان در سال آینده تبدیل به یک تیم بسیار قوی خواهد شد اظهار کرد : آنطور که مدیریت باشگاه به بنده گفته اند داماش در سال آینده یک تیم بسیار قوی با بنیه مالی بسیار عالی همانند تیم سال ۸۷ که نتایج مطلوبی را در لیگ برتر کسب نمود می شود و بنده مطمعن هستم که این وعده محقق خواهد شد  تا بتوانیم جوابگوی هوادران فوق العاده تیم داماش باشیم .

امید هرندی در ادامه کنفرانس خبری درخصوص علت عدم حضور و به کار گیری افشین چاووشی در مسابقات گفت :افشین چاوشی اسطوره باشگاه داماش است و زحمات زیادی برای این باشگاه کشیده است و عضوی از خانواده من محسوب می شود و بسیار بهتر از بازیکنانی که هم اکنون در حال بازی هستند به وظیفه خود عمل می کنند ولی بازیکنان دیگر آماده تر هستند و بازی می کنند و خود افشین چاوشی نیز به این مسئله واقف است.

وی افشین چاوشی را یکی از افراد موثر در برد امروز داماش خواند و بیان کرد : برد امروز داماش برای افراد همچون افشین چاوشی و امین ترکاشوند است که در بیرون زمین کمک کردند تا داماش پیروز مسابقه شود.

سرمربی داماش گیلان از حضور افراد پیشکسوت و با تجربه گذشته فوتبال رشت بر روی نیمکت داماش گیلان در آینده نزدیک خبر داد و عنوان کرد :ما فوتبالیست های قدیمی بسیار خوبی در استان گیلان داریم که امروز فوتبال خود را کنار گذاشته و مدارک و کلاس های مربی گری را گذرانده اند ولی برای استفاده از این افراد باید مقداری تفکر انجام شود و هماهنگی هایی انجام دهیم چون تیم داماش گیلان در نیمکت خود به نفراتی احتیاج دارد تا یار و یاور و کمک حال بنده وتیم  داماش گیلان باشند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر بازی ضعیف پژمان مالکی بازیکن اضافه شده داماش گیلان در نیم فصل که به اذعان بسیاری از خبرنگاران در اکثر اوقات بازی کمبود نفس و ضعف به وضوح دیده می شد این نظر را رد کرد و گفت :این نظر شخصی شما می باشد و بنده پژمان مالکی را یکی از بهترین بازیکنان زمین می دانم و وی بسیار آماده است و از بازیکنان جوانی است که در آینده  می تواند پشتوانه بازیکنان جدیدی  باشد که در فصل آینده خواهیم گرفت.

از نکات قابل توجه کنفرانس خبری پس از بازی می توان به حضور سرمربی مس رفسنجان به میکسون در زمان کنفرانس امید هرندی و خوش بش دو مربی اشاره کرد که کمتر می توان در کنفرانس های خبری دیگر مسابقات لیگ مشاهده نمود.

Share