استاندار گیلان :

توسعه و پیشرفت حقیقی جز از مسیر مطالعه و گسترش کتابخانه ها میسر نمی شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدعلی نجفی در مراسم افتتاح همزمان ۷ کتابخانه عمومی استان گیلان گفت: توسعه پایدار و پیشرفت حقیقی جز از مسیر مطالعه و گسترش زنجیره ای کتابخانه های عمومی در هر گوشه و کنار استان میسر نمی شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ۷کتابخانه عمومی خیرساز در گیلان امروز بصورت همزمان با حضور استاندار در سیاهکل به بهره برداری رسید .
۲۰۱۵۰۲۰۵۱۳۳۹۱۸_IMG_1301استاندار گیلان با اشاره به افتتاح پروژه‌های دهه مبارک فجر اظهار کرد: در سال« اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی»و با توجه به رویکرد اقتصاد مقاومتی  ۹۹۳ پروژه در بخش‌های مختلف به بهره برداری می رسد.
محمدعلی نجفی در مراسم افتتاح همزمان ۷ کتابخانه عمومی استان گیلان که بصورت نمادین در سیاهکل برگزار شد با بیان اینکه توسعه پایدار و پیشرفت حقیقی جز از مسیر مطالعه و گسترش زنجیره ای کتابخانه های عمومی در هر گوشه و کنار استان میسر نمی شود تصریح کرد:با حاکم شدن مجموعه جدید در مدیریت کتابخانه ها امید به تغییر و تحولات با استفاده از شور و نشاط مدیریت جوان آن می رود.
وی با بیان اینکه همواره عملکرد مدیران کتابخانه ها را دنبال کرده ام اظهار کرد:در جریان بازدید ها و جلسات برگزار شده چند وقت اخیر مدیرکل جدید کتابخانه های عمومی گیلان هستم.کتابخانه های عمومی در استان گیلان از اهمیت بالایی برخوردار هستند و  انتظار مردم این است که فضای مطالعه گسترش یابد.

استاندار گیلان در بخشی دیگر از اظهارات خود با اشاره به اینکه سیاهکل  و املش برای توسعه نیازمند خارج شدن از بن بست هستند اظهار کرد : ۱۸ کیلومتر از مسیر ۲۲ کیلومتری جاده سراوان – سنگر – سیاهکل تا نوروز امسال به بهره برداری می رسد و ۴ کیومتر باقی مانده پس از آزادسازی حریم ساخته می شود.

 نجفی از ادامه ساخت و متصل شدن این جاده به غرب مازندران خبرداد و افزود : مطالعات اجرایی این طرح نیز به زودی آغاز می شود .

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه این انقلاب با هدایت و راهنمایی های امام گونه مقام معظم رهبری  و بصیرت مردم به خوبی به  پیش می رود گفت :رهبر معظم انقلاب بر تمام موارد به خوبی اشراف داردند و انقلاب استوار است اما در این شرایط عده ای خود را نگران اعلام می کنند که باید از اینها پرسید چرا این نگرانی را در گذشته نداشتید.

ابوذر ندیمی نماینده لاهیجان و سیاهکل در خانه ملت نیز در این مراسم گفت: در بودجه سهم شهرداری هابرای توسعه کتابخانه ها ۲هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است که از مسولان شهرداری های سراسر استان می خواهیم این اعتبارات را پرداخت کنند.

 

Share