بسته های فرهنگی آموزش ترافیک تدوین می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از تدوین بسته های فرهنگی آموزش ترافیک برای شهروندان این استان خبر داد. یونس رنجکش در کمیته ترویج ، تبلیغ و آموزش فرهنگ ترافیک استان گیلان افزود: این بسته با همکاری دستگاههای اجرایی فعال در حوزه فرهنگ ترافیک استان با […]

مناسبت های مذهبی موجب موجب معنویت بخشی به نشاط اجتماعی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از تدوین بسته های فرهنگی آموزش ترافیک برای شهروندان این استان خبر داد.
ranjkesh_7637 (2)یونس رنجکش در کمیته ترویج ، تبلیغ و آموزش فرهنگ ترافیک استان گیلان افزود: این بسته با همکاری دستگاههای اجرایی فعال در حوزه فرهنگ ترافیک استان با هدف فرهنگ سازی عمومی برای شهروندان تهیه می شود.
وی اضافه کرد: آموزش شهروندان از محورهای فعالیت کمیته ترویج،تبلیغ و آموزش فرهنگ ترافیک گیلان است که تلاش داریم با توجه به ظرفیت ها ، امکانات و شرایط موجود استان از آنها بهره گیری نماییم.
به گفته وی،در سال ۹۳ با توجه به مصوبات این کمیته با همکاری پلیس راهور و سازمان های فعال در حوزه فرهنگ ترافیک اقدامات آموزشی خوبی در سطح مدارس و جامعه هدف رانندگان انجام شده است که تدوین بسته های فرهنگی آموزشی موردنظر در راستای انجام بهتر فهالیت های آموزشی در سال آینده است.
دبیر کمیته ترویج،تبلیغ و آموزش فرهنگ ترافیک استان گیلان یادآور شد: برای فرهنگ سازی باید با استفاده از خلاقیت ها و نوآوری در بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و همچنین جامعه هدف با فعالیت های روش مند عمل کرد.
رنجکش از دیگر مصوبات این کمیته را آموزش رانندگان خودروهای در اختیار سازمان های دولتی با همکاری پلیس راهور و همچنین آموزش همگانی با استفاده از ظرفیت ناوگان های حمل و نقل در شهرستان ها با انتشار پیام های آموزشی عنوان کرد.

Share