استاندار گیلان در بهره برداری مخزن آب شرب صومعه سرا عنوان کرد:

برخی افراد به دلیل فکر و اندیشه بسته و جناحی خدماتی که دولت انجام داده‌ را نادیده می‌گیرند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان با اشاره به برخی از ناعدالتی‌ها در حق دولت و مسئولان دولتی، تصریح کرد: برخی از افراد به دلیل فکر و اندیشه بسته و جناحی خدماتی که دولتمردان و دولت انجام داده‌اند را نادیده می‌گیرند.

برخي از افراد به دليل فکر و انديشه بسته و جناحي خدماتي که دولتمردان و دولت انجام داده‌اند را ناديده مي‌گيرند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در هفتمین روز از دهه مبارک فجر مخزن ۵ هزارمترمکعبی آب شرب صومعه سرا صبح امروز با حضور استاندار به بهره برداری رسید .برای ساخت این مجتمع آبرسانی که درزمینی به مساحت ۱۶ هزارمترمربع ساخته شده بیش از۲۰ میلیارد تومان هزینه شد.برخی از افراد به دلیل فکر و اندیشه بسته و جناحی خدماتی که دولتمردان و دولت انجام داده‌اند را نادیده می‌گیرند

استاندار درآیین بهره برداری از این طرحها با اشاره به حل مشکل دیرینه شهر صومعه سرا برای استفاده از آب آشامیدنی بهداشتی گفت: با بهره برداری ازاین طرح و سد آیت الله بهجت شاخص های کیفیت آب شرب درگیلان افزایش یافته است.

وی افتتاح چنین پروژه‌هایی را افتخار نظام، مسئولان و مردم دانست و متذکر شد: پروژه آبرسانی به صومعه‌سرا که دارای آب خوب و سبک بوده حق مردم این شهرستان است.

وی متذکر شد: وجود آب سالم و بهداشتی می‌تواند از بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری به عمل آورد و دانشگاه علوم پزشکی نیز شاخص های افزایش سلامت در آب شرب گیلان را تایید کرده است.

دکتر نجفی به افتتاح دو پروژه آموزش و پرورش صومعه‌سرا نیز اشاره کرد وبا اشاره به بهره برداری از بیش از ۱۰۰مدرسه از ابتدای امسال تا کنون گفت : ۵۴ مدرسه دیگر نیز در حال ساخت است که برای آنها اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه در ایام دهه فجر بیش از ۹۳۳ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان افتتاح شده و در دست بهره‌برداری است، گفت: تمام شهرستان‌ها در افتتاح این پروژه‌ها سهیم بوده‌اند و از بین این تعداد پروژه، یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سهم بخش‌خصوصی بوده است.

استاندار گیلان با اشاره به برخی از ناعدالتی‌ها در حق دولت و مسئولان دولتی، تصریح کرد: برخی از افراد به دلیل فکر و اندیشه بسته و جناحی خدماتی که دولتمردان و دولت انجام داده‌اند را نادیده می‌گیرند.

وی افزود: مردم ما حق دارند بدانند که این پروژه‌های بزرگ چگونه آغاز شده و به پایان می‌رسد و چه عشق و تدبیری در آن به‌کار رفته است.

نجفی با اشاره به اینکه با توجه به تمام مشکلات و شرایط موجود مانند تحریم‌ و برخی شیطنت و محدودیت‌های اعتباری، سازندگی در استان ما انجام شده است، یادآور شد: همه باید کمک کنند تا گیلان را آباد و زیبا بسازیم و برای رسیدن به این مهم نهایت سعی و تلاش خود را به‌کار ببندیم.

استاندار گیلان عمر خدمت را کوتاه دانست و یادآور شد: تمام مسئولان باید از فرصتی که در اختیار آنها است نهایت استفاده را برای خدمت‌رسانی به مردم ببرند.

دکتر نجفی  ادامه داد: هر کاری که در این مدت در استان و شهرستان انجام شده، جزو وظایف مسئولان محسوب می‌شود و در مقابل ایثارگری و فداکاری‌های مردم و خون شهدا که با نام آنها آغاز شده و تاکنون استوار ایستاده‌ایم کار شاخصی نبوده است.

وی با قدردانی از مسئولان و دست‌اندرکاران برای خدمت‌رسانی به مردم متذکر شد: اجازه نمی‌دهیم حتی یک ریال از اعتباری که به استان و شهرستان‌ها تعلق گرفته است بدون استفاده برگشت داده شود.

دکتر محمدعلی نجفی همچنین با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: امسال ۳۶ بهار از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گذشته است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلابی متکی به ارزش‌ها و آرمان‌ها بود، افزود: انقلاب اسلامی ایران با حفظ استقلال و آزادی آغاز شده و با اتکا به مردم پایدار مانده است.

استاندار گیلان تصریح کرد: امام خمینی (ره) همواره به بحث حضور مردم و مردم‌سالاری تأکید داشتند و انقلاب اسلامی ما با نام ایشان آغاز شده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه حضور همیشگی مردم ایران در صحنه، از این حضور قدردانی کرد و یادآور شد: امسال نیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور همه جانبه و گسترده و پرشور خود عظمت و اقتدار انقلابی که با تکیه بر مردم به دست آمده است را به دنیا نشان می‌دهیم.

نماینده مردم صومعه سرا درمجلس شورای اسلامی هم دراین مراسم با قدردانی از خدمات دولت دربخش های مختلف وزحمات استاندار گیلان گفت: بهره برداری از این پروژه آرزوی دیرینه مردم شهرستان بود که از آب شرب مناسب برخوردار نبودند.

خصوصی  افزود :طرح ساماندهی فاضلاب شهرستان صومعه سرا با تسهیلات ۱۱۵ میلیارد تومانی بانک توسعه اسلامی ازسال آینده آغازمی شود

در این سفر همچنین یک واحد آموزشی ۶کلاسه  با ۱۱میلیارد ریال هزینه در شهر صومعه سرابه بهره برداری رسید
و  استاندار ازمصلای در دست ساخت این شهر بازدید کرد .

Share