رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اعلام حمایت رقاصه‌ها و رجاله‌های غرب از جنبش سبز

باید بسیجی در دانشگاه زنده نباشد که برخی شعار رفع حصر دهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه عنصر انقلابی اجازه نمی‌دهد با حیثیت انقلاب اسلامی بازی شود، گفت: مگر بسیجی در دانشگاه نباشد که برخی شعار «رفع حصر» می‌دهند.

مگر بسیجی در دانشگاه نباشد که برخی شعار «رفع حصر» می دهند/حمایت دجاله‌ها و رقاصه‌ها از جنبش سبز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه عنصر انقلابی اجازه نمی‌دهد با حیثیت انقلاب اسلامی بازی شود، گفت: مگر بسیجی در دانشگاه نباشد که برخی شعار «رفع حصر» می‌دهند.مگر بسیجی در دانشگاه نباشد که برخی شعار «رفع حصر» می دهند/حمایت دجاله‌ها و رقاصه‌ها از جنبش سبز

محمدودود حیدری ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهر و مراسم اهدای یادمان انقلاب اسلامی بهمن ۹۳، با اشاره به تفاوت بین انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی اظهار کرد: دو مفهوم انقلاب اسلامی با جمهوری اسلامی با هم تفاوت دارد زیرا انقلاب اسلامی یک مفهوم بلند است که افق تشکیل حکومت اسلامی را با آرمان‌های مهدویت در پیش رو دارد.
وی با بیان اینکه مفهوم جمهوری اسلامی قالبی برای اداره کشور است، افزود: بسیجیان باید تلاش داشته باشند تا ابعاد انقلاب اسلامی در جمهوری اسلامی همواره حلول کند.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه هر جا که جمهوری اسلامی از ابعاد انقلاب اسلامی فاصله گرفته بسیجیان باید با نگاه تاثیرگذار ضعف‌ها را پوشش دهند، ادامه داد: اگر ضعفی در جمهوری اسلامی وجود دارد نباید آن را به پای انقلاب اسلامی نوشت؛ بلکه باید آن را خیانت برخی افراد تلقی کرد.
وی انقلابی بودن را یک حس حرکت رو به جلو خواند و گفت: انقلابی بودن یعنی اینکه به دنبال مادیات نبودن است و در هیچ دین و آیین و مقطعی نمی‌توان به اندازه حکومت اسلامی انقلابی بود.
حیدری تصریح کرد: در گذشته اسلام را یک مکتب مرتجع که قابلیت مبارزه ندارد را به جوانان شجاع و مبارز ما معرفی کردند و به این بهانه بسیاری از آنها را در اردوگاه‌های چریک‌ها و گروهک‌هایی مانند فدائیان خلق و … جذب کردند.
وی نخستین و مهم‌ترین شرط انقلابی بودن را در ولایت‌پذیری دانست و گفت: مهم‌ترین ابعاد انقلابی بودن در تشیع نهفته است.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی افزود: افرادی که در گذشته چنین رفتارهایی داشتند و اکنون با نسخه تقلبی انقلابی، تکفیری را ترویج می‌کنند هر دو گروه مرتکب افراط و تفریط شده‌اند.
این مسئول با اشاره به سوزاندن خلبان اردنی توسط داعش، گفت: این افراد می‌خواهند با نسخه‌های بدلی و غیر انسانی انقلابی بودن را به جهان معرفی کنند حال آنکه برای مبارزه و انقلابی بودن باید دارای آرمان و ملاحظاتی باشند که این چنین نیست.
وی با بیان اینکه انقلابی بودن به هیچ عنوان سرکشی نیست، اظهار کرد: انقلابی باید ولایت‌پذیر باشد زیرا در کشور عنصری با تقوا تر، حکیم‌تر، دلسوزتر و ساده زیست‌تر از ولی فقیه وجود ندارد و داشتن چنین حاکمیتی موهبت الهی است.
حیدری خاطر نشان کرد: اگر افراد ولایت‌پذیر باشند دیگر هیچ شک و شبهه‌ای در آنها راه پیدا نمی‌کند.

بی توجهی به مادیات ویژگی عنصر انقلابی است

مسئول سازمان بسیج دانشجویی بی‌توجهی به مادیات را از ویژگی عنصر انقلابی عنوان کرد و گفت: برای عنصر انقلابی توجه به مادیات اهمیت ندارد، او به خوبی زندگی می‌کند و دلبسته مادیات و زندگی نیست.
وی با بیان اینکه عنصر انقلابی نباید افراطی باشد، گفت: منطقی بودن یکی دیگر از ویژگی‌های عنصر انقلابی است و عنصر انقلابی باید طوری رفتار کند که دیگران نتوانند برچسبی به او بزنند و رفتار فرد انقلابی مبنا در دین و مبنا در سخن ولی فقیه خود باشد.
حیدری با اشاره به اینکه رفتار بدون مبنا افراط و تفریط شمرده می‌شود گفت: مبنای حرکت انقلاب ما اسلام و سخنان رهبری است.
وی با اشاره به اینکه برخی دوست دارند انقلابی بودن با افراطی‌گری را مترادف نشان دهند، تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی به عنوان قدرت برتر منطقه است و در چنین وضعیتی نباید نزد دشمن رفت و التماس کرد زیرا این رفتار عقلایی نیست.
حیدری تصریح کرد: ما در شرایط حاضر این رفتارها را ناشی از فهم غلط بر می‌شمریم البته اگر بخواهیم اسمش را خیانت نگذاریم.

مگر بسیجی زنده نباشد که برخی‌ها شعار رفع حصر دهند/حمایت دجاله‌ها و رقاصه‌ها از جنبش سبز

وی به فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: عنصر انقلابی اجازه نمی‌دهد با حیثیت انقلاب اسلامی بازی شود و در دانشگاه‌ها عکس سران فتنه را نصب کنند و باید بسیجی در دانشگاه زنده نباشد که برخی شعار رفع حصر دهند.

این مسئول با اشاره به جنبش سبز، گفت: تمام رقاصه‌ها و رجاله‌های غرب نیز به حمایت از این جنبش برخاسته بودند که این امر نشان می‌دهد انقلاب اسلامی نیاز به محافظت دارد.

وی یادآور شد: عنصر انقلابی باید برای خدمت به خلق کار کند و مردم را عیال‌الله بداند و نباید خود را قیم مردم بداند بلکه باید قلبش برای مردم بتپد و مردم، محرومان و مستضعفان کلیدواژه‌اش باشد.

حیدری عنصر انقلابی را آرمان‌گرا خواند و خاطرنشان کرد: آرمان‌گرایی عنصر انقلابی باید همراه واقع‌بینی باشد و بسیج دانشجویی اگر از مردم جدا شود دو ریال هم نمی‌ارزد و عنصر انقلابی باید خدمتش به مردم باشد و واقعیت‌ها را ببیند و بی‌گدار به آب نزند.

وی با اشاره به اینکه شیطان برای افراد مختلف از مسیر حرکت خودش وارد می‌شود، یادآور شد: بسیج دانشجویی نباید درگیر مدگرایی شود و باید دقت کنند و برای رضای خدا کار کنند.

در این مراسم یادمان انقلاب اسلامی بهمن ۹۳ به هامون محمدی فرمانده سپاه قدس گیلان، ودود حیدری و کامیار مهدی‌پور مسئول بسیج دانشجویی این استان اهدا شد./فارس

Share