نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی خبر داد :

استقبال زیاد نمایندگان برای استیضاح نعمت زاده/استیضاح دارای چندین محور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مهردادلاهوتی عضوفراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه نمایندگان استقبال خوبی برای استیضاح این وزیر کردند، افزود: طراحان استیضاح در تلاش هستند تا امضاها به بالای ۱۰۰ برسد و سپس آنرا تحویل هیئت رئیسه مجلس دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مهردادلاهوتی عضوفراکسیون اصولگرایان مجلس  با اشاره به تهیه طرح استیضاح محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس، گفت: این طرح که در جلسه روز چهارشنبه ۲۴ دی ماه مجلس تهیه شد و در همان روز به امضای ۳۰ نماینده هم رسید، امروز با استقبال زیاد نمایندگان مواجه شد و تعداد امضاها افزایش یافت.lahooti_8733 (1)

وی با بیان اینکه نمایندگان استقبال خوبی برای استیضاح این وزیر کردند، افزود: طراحان استیضاح در تلاش هستند تا امضاها به بالای ۱۰۰ برسد و سپس آنرا تحویل هیئت رئیسه مجلس دهند.
نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعداد امضاها در حال افزایش است و همین امروز به بالای ۷۰ امضا خواهد رسید، اضافه کرد: به احتمال زیاد طرح استیضاح در جلسه سه شنبه مجلس تحویل هیئت رئیسه مجلس شود.

برای استیضاح یک وزیر امضای ۱۰ نماینده کافی است.
علاوه بر لاهوتی، نادر قاضی پور نماینده ارومیه، زهره طبیب زاده و فاطمه آلیا نمایندگان تهران از امضا کنندگان این استیضاح هستند.
طرح استیضاح این وزیر در دست یکی از نمایندگان تهران است.نعمت زاده تا کنون دو بار از مجلس کارت زرد گرفت کارت زرد در مجلس به معنای عدم رضایت نمایندگان از عملکرد یک وزیر است که در صحن مجلس با رای گیری و بر حسب شمارش آرای نمایندگان حاضر، که با احتساب نصف بعلاوه یک رای نمایندگان مخالف وزیر، داده می شود. چنانچه یک وزیر سه بار کارت زرد دریافت کند، باید استیضاح شود.

استیضاح نعمت زاده دارای چندین محور است
واردات بی رویه کالا به داخل کشور، واردات کالاهای غیر ضرور، مطالبات کارگران واحدهای صنعتی، بی توجهی به تولیدات داخلی، نداشتن برنامه برای اقتصاد مقاومتی و بی اعتنایی وزیر به دو کارت زرد نمایندگان به وی در اعتراض به عملکردش در وزارتخانه، وضعیت نامطلوب شهرکهای صنعتی، وضعیت بد صنعتگران از جمله محورهای استیضاح این وزیر است./بولتن نیوز

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share