رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان عنوان کرد:

از تیم مدیریتی بومی و دلسوز داماش گیلان حمایت کرده ایم و می کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رهنما گفت:از تیم مدیریتی بومی و دلسوز داماش گیلان برای حفظ و نگهداری این تیم حمایت کرده ایم و از این پس هم تا رسیدن به نتیجه مطلوب و رضایت هواداران این تیم حمایت می کنیم.

از تیم مدیریتی بومی و دلسوز داماش گیلان حمایت کرده ایم و تا رسیدن به نتیجه مطلوب هواداران از این تیم حمایت می کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در پی در خواست گروهی از هواداران خونگرم داماش و هیات فوتبال گیلان ،کارگروهی با حضور مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان،الماسخاله رییس هیات فوتبال استان ،قلی زاده نماینده تام الختیار باشگاه داماش و جمعی از پیشکسوتان و مسئولان هیات فوتبال با هدف استفاده از تمامی ظرفیت های داخلی استان برای حفظ واز تیم مدیریتی بومی و دلسوز داماش گیلان حمایت کرده ایم و تا رسیدن به نتیجه مطلوب هواداران از این تیم حمایت می کنیم نگهداری این تیم مردمی و پرطرفدار برگزار شد.

همچنین نشست مشترک دیگری با حضور مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان و حسین قلی زاده نماینده تام الختیار باشگاه داماش با مهندس اصغریان معاون برنامه ریزی استانداری گیلان برای پیگیری مشکلات داماش و استفاده از توانمندیهای حامیان صنعتی استان برگزارشد.
در این نشست نیز الماسخاله رییس هیات و شهاب مومنی نایب رییس هیات فوتبال گیلان وپیشکسوتانی چون مجید جهانپور ،تنهایی و الطافی حضور داشتند که هریک به بیان دیدگاههای و نظرات خود برای حمایت از داماش پرداختند.
مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان در این نشست از حمایتهای دکتر نجفی استاندار گیلان و ریاست دادگستری استان در خصوص پیگیری نامه خود برای پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان داماش و ارسال نامه ای دیگر از سوی ریاست دادگستری استان برای معاون اول قوه قضاییه که منجربه پرداخت ۵ میلیارد ریال اعتبار شد، تشکر وقدردانی کرد.
وی در ادامه گفت :از تیم مدیریتی بومی و دلسوز داماش گیلان برای حفظ و نگهداری این تیم حمایت کرده ایم و از این پس هم تا رسیدن به نتیجه مطلوب و رضایت هواداران این تیم حمایت می کنیم.
رهنما خاطرنشان کرد: تیم مدیریتی بومی و فعلی داماش در یکساله گذشته به صورت شبانه روزی و بدون هیچ چشم داشتی برای رضایت هواداران و موفقیت داماش تلاش کرده که جای تقدیر وتشکر دارد.

Share