راه اندازی بخش های رادیولوژی، شیمی درمانی و جراحی قلب

درخواست جعفرزاده از راه اندازی سه بخش در بیمارستان رسول اکرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: همدلی و همکاری خوبی بین ارکان مختلف نظام اسلامی در ارتباط با اجرای طرح تحول نظام سلامت وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: همدلی و همکاری خوبی بین ارکان مختلف نظام اسلامی در ارتباط با اجرای طرح تحول نظام سلامت وجود دارد.

11-3-300x180سید تقی نوربخش چهارشنبه شب در نشستی با نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت اظهار کرد: در بخش سلامت، صحبت های دکتر روحانی طی یک سال گذشته، برابر با سخنان همه روسای جمهور قبلی در طول دوران مدیریتی شان بوده است.

وی با بیان اینکه دولت گام بزرگی در عرصه تحول نظام سلامت برداشته، ادامه داد: این گام، بسیار موثر بوده و در کوتاه مدت، مردم آثار آن را لمس کرده اند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اجرای طرح تحول نظام سلامت را به دنبال ابلاغ سیاست های کلی نظام سلامت که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ابلاغ شد، عنوان کرد.

وی در ادامه سخنانش رویکرد سازمان تامین اجتماعی را تبدیل اماکن استیجاری به ملکی ذکر و تصریح کرد: در بحث تجهیزات بیمارستان ها و مراکز درمانی، برنامه گسترده ای در سراسر کشور داریم و بدنبال مجهز کردن بیمارستان ها هستیم.

نوربخش در ارتباط با ایجاد واحد رادیولوژی و مرکز جراحی قلب در بیمارستان رسول اکرم نیز قول مساعد داد که درصورت فراهم بودن زمینه آن، این امر محقق شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تامین اجتماعی هزینه انجام شیمی درمانی را تقبل کرده، گفت: درصورت وجود متخصصان لازم در این حوزه، مشکلی درارتباط با راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان رسول اکرم وجود ندارد.

‘غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی’ یکی از نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست؛ خواستار راه اندازی بخش های رادیولوژی، شیمی درمانی و جراحی قلب در بیمارستان رسول اکرم رشت شد.

وی بیان داشت: انتظار داریم شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، سرمایه گذاری های ویژه ای در گیلان داشته باشد تا مشکل اشتغال استان با توجه به آمار بالای بیکاری، رفع شود.

وی ادامه داد: در گیلان نیز زمینه های این سرمایه گذاری وجود دارد ضمن آنکه مراکز تامین اجتماعی در استان، نیازمند تجهیز و نوسازی است.

در خاتمه این جلسه، سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی رسول اکرم رشت بازدید و با حضور در بخش اورژانس این بیمارستان، با بیماران گفت وگو کرد.

وی همچنین از نمایشگاهی از اختراعات پزشکی، جزوات و کتاب های پزشکی نیز بازدید کرد.

سه لوح جداگانه نیز از سوی پروفسور برزیگر رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گیلان، انجمن داروسازان استان و انجمن پزشکان عمومی استان به مدیرعامل تامین اجتماعی اهدا شد.

/ایرنا

 

Share