فرمانده پلیس راه گیلان

با تلاش و همکاری راهداران تمام محورهای گیلان بازگشایی شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مهیار رستگار فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به آخرین وضعیت محورهای کوهستانی گیلان اظهار کرد: با تلاش و همکاری راهداران تمام محورهای گیلان بازگشایی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مهیار رستگار فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به آخرین وضعیت محورهای کوهستانی گیلان اظهار کرد: با تلاش و همکاری راهداران تمام محورهای گیلان بازگشایی شده است.13930905000116_PhotoA

وی با بیان اینکه مشکل خاصی در محورهای کوهستانی استان وجود ندارد، افزود: تردد در محورهای کوهستانی گیلان عادی شده و محدودیت ترافیکی نیز در استان وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه گیلان از رانندگان خواست تا به هنگام رانندگی در محورهای این استان به ویژه نقاط کوهستانی قوانین را رعایت کنند و تجهیزات لازم و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه بارندگی‌های اخیر گیلان سطح جاده‌ها را لغزنده و نقاط کوهستانی را با بارش برف مواجه کرده است، تصریح کرد: رانندگان با سرعت مطمئنه در جاده‌ها رانندگی کنند.

رستگار بر ضرورت رعایت حق تقدم و در نظر گرفتن عابران پیاده را مورد تاکید رانندگان قرار داد و یادآور شد: در آبان ماه امسال ۵۰ درصد تلفات حوادث برون‌شهری گیلان مربوط به عابران پیاده بود که جای تامل دارد.

وی با اشاره به اینکه برخی مسیرهای گیلان از جمله رشت ‌ـ لاهیجان به دلیل تراکم بالای جمعیت در حاشیه بزرگراه با تصادفات عابران پیاده مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: رانندگان در مسیرهای پرخطر گیلان نهایت دقت را در رانندگی داشته و مراقبت عابران پیاده باشند./فارس

Share