نور معابر را مردم استفاده می کنند و آنها باید هزینه آن را پرداخت کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عباس قلیزاده در گردهمایی شهرداران گیلان که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، تجدیدنظر در قوانین مواد ۵۵ و ۹۶ و همچنین ماده ۱۰۰ را خواستار شد و گفت: درآمد شهرداری از این ماده ها خوب نیست و این پول ها کذایی هستند. وی اضافه کرد: درآمدهای شهرداری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عباس قلیزاده در گردهمایی شهرداران گیلان که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، تجدیدنظر در قوانین مواد ۵۵ و ۹۶ و همچنین ماده ۱۰۰ را خواستار شد و گفت: درآمد شهرداری از این ماده ها خوب نیست و این پول ها کذایی هستند.

وی اضافه کرد: درآمدهای شهرداری نباید از سمتی باشد که شهرداران را به بیراهه ببرد.

وی با تاکید بر توسعه شهرها به روال درست و منطقی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می کنم حقوق پرسنل و کارکنان شهرداری از سوی دولت تامین شود.

قلیزاده با اشاره به اینکه هم اکنون در شهرداری فومن ۳۰ نیروی کار اضافه داریم، تصریح کرد: آزاد بودن شرایط استخدامی موجب می شود که نیروهای زیادی در شهرداری ها استخدام شوند که نیازی به آنها نیست.

وی با اشاره به حقوق کم شهرداران، ادامه داد: در جامعه ما اینگونه تلقی می شود که شهرداران نیازی به حقوق ندارند.

قلیزاده یکی دیگر از مشکلات شهرداری ها را پرداخت هزینه های دیگر دستگاههای استان عنوان کرد و گفت: به طور مثال پرداخت هزینه نور شهرها بر عهده مردم بود که اخیرا حذف شده و شهرداری مجبور به پرداخت آن است این در حالیست که نور شهر و معابر را مردم استفاده می کنند و خود نیز باید هزینه آن را پرداخت کنند.
/ایسنا

Share