نامه کفاشیان به وینگادا؛

ممنون که زحمت کشیدی،مراقب خودت باش!

به گزارش گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در این نامه نوشته شده بود: «باید از شما به خاطر زحماتی که کشیدید تشکر کنیم. متاسفانه دیگر امکان همکاری وجود ندارد.

به گزارش گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ارسال نامه کفاشیان، پایان رسمی همکاری فدراسیون فوتبال با نلو وینگادای پرتغالی بود.

img_6446 اقدام فدرسیون برای اخراج نلو وینگادا، در نوع خود جالب بود. به جای آنکه رئیس فدراسیون یا دبیر کل، نامه اخراج این مربی را برایش ارسال کنند، یکی از کارمندان فدراسیون چنین نامه ای را برای مربی پرتغالی فرستاد. او هم خیلی زود در گفت و گو با خبرورزشی نسبت به این رفتار، واکنش نشان داد. دیروز هم وینگادا در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها همین حرف ها را تکرار کرد. اما جالب اینجاست که نلو وینگادا روز شنبه به صورت تلفنی با کارلوس کروش سرمربی تیم ملی صحبت کرده و بابت این رفتار، به گلایه از مسئولان فدراسیون فوتبال پرداخته است. کروش هم در این تماس گلایه های وینگادا را به حق خواند و گفت: «رفتار خوبی صورت نگرفته است.»
جالب اینجاست همان شنبه شب علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال سریعا دست به قلم شد و نامه رسمی اخراج این مربی را برایش ارسال کرد. گویا تماس وینگادا با کروش، تاثیر خود را به راحتی گذاشت. البته در این بین، گفته می شود یکی دیگر از مسئولان فدراسیون هم انتقادهای وینگادا را به کفاشیان منتقل کرده است. در هر صورت، کفاشیان شنبه شب نامه اخراج رسمی نلو را نوشت و برای او ارسال کرد. در این نامه نوشته شده بود: «باید از شما به خاطر زحماتی که کشیدید تشکر کنیم. متاسفانه دیگر امکان همکاری وجود ندارد. برنامه های ما به شکلی پیش رفت که نمی توانیم با شما ادامه همکاری کنیم. دوباره از شما تشکر می کنیم و انشالله در هر تیمی که مشغول به کار شدید، موفق و مراقب خود باشید.» در پایان این نامه هم کفاشیان نوشته بود: «یک نفر را به عنوان وکیل خود به فدراسیون فوتبال معرفی کنید تا ما بدهی های خود را به شما پرداخت کنیم.»
ارسال نامه فوق در واقع پایان رسمی همکاری فدراسیون فوتبال با نلو وینگادای پرتغالی بود. این مربی هم پس از دریافت نامه، سریعا از طریق همان ایمیل پاسخ علی کفاشیان را داد و برای آنها آرزوی موفقیت کرد. او پس از شکست در بازی های آسیایی خود را برای جدایی آماده کرده بود.
در قرارداد وینگادا و فدراسیون ذکر شده بود در صورت فسخ قرارداد این مربی، کفاشیان موظف است حقوق دو ماه این مربی را به او پرداخت کند. بدین ترتیب، فدراسیون ۵۰ هزار دلار به وینگادا غرامت می دهد.

Share