در هفته منتهي به ۲۹ مهرماه جاري

معاملات بورس کالای منطقه آزاد انزلی از مرز ۱۱ هزار تن گذشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،معاملات تالار اختصاصی بورس کالای این منطقه در هفته منتهی به ۲۹ مهرماه جاری با انجام ۱۱۷۴۰ تن معامله و عرضه مواد محصولات پتروشیمی و شیمیایی از مرز ۱۱ هزار تن گذشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،معاملات تالار اختصاصی بورس کالای این منطقه در هفته منتهی به ۲۹ مهرماه جاری با انجام ۱۱۷۴۰ تن معامله و عرضه مواد محصولات پتروشیمی و شیمیایی از مرز ۱۱ هزار تن گذشت.DSC056462

در طی این هفته در تالار اختصاصی بورس کالای منطقه آزاد انزلی ۵۴۰ تن اسید سولفوریک تولیدی پتروشیمی رازی،۵۰۰۰ تن اوره تولیدی پتروشیمی کرمانشاه،۶۰۰۰ تن اوره تولیدی پتروشیمی رازی، همچنین ۲۰۰ تن انواع محصولات شیمیایی از جمله (اوره،کریستال ملامین، دی اتیلن گلایکول، اسید ترفتالیک) از طریق کارگزاری آگاه و کارگزاری اقتصاد بیدار عرضه و معامله گردید.

علاوه براین برای معاملات هفته آینده، عرضه ۳۰۰ تن آمونیاک تولیدی پتروشیمی کرمانشاه برای معامله در تالار اختصاصی بورس منطقه آزاد انزلی ثبت گردید.

 سازمان منطقه آزاد انزلی در ادامه تلاشهای خود برای بهره گیری فعالین حوزه های مختلف عمرانی – خدماتی بخش خصوصی و دولتی استان از مزایای معامله در بورس کالای منطقه، اقدام به برگزاری جلسات کارشناسی با شهرداریهای شهرهای مختلف استان نموده و طی یک ماه اخیر بر اثر اعمال معافیتهای قانونی منطقه برای خریداران کالا از طریق بورس کالا و استقبال مناسب صنایع فعال در محدوده این منطقه، زمینه رشد حجم معاملات تالار بورس در هر هفته نسبت به هفته قبل از آن فرآهم شده است.

این سازمان از تولیدکنندگان صنعتی-کشاورزی و ادارات دولتی مستقر در استان برای استفاده از تسهیلات و مزایای عرضه و معامله کالای مورد نیاز از طریق بورس کالای منطقه آزاد انزلی به منظور تأمین مطمئن،کم هزینه تر و بدون واسطه مواد اولیه دعوت می نماید.

Share