فاجعه هولناک در آذربایجان غربی

قتل مادر و خواهر توسط جوان ۳۰ساله در سلماس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی سلماس از دستگیری قاتل ۳۰ ساله ای در این شهرستان خبر داد که مرتکب قتل مادر و خواهر هشت ساله خود شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی سلماس از دستگیری قاتل ۳۰ ساله ای در این شهرستان خبر داد که مرتکب قتل مادر و خواهر هشت ساله خود شده است.ghatl

سرهنگ حسین رمزی عصر چهارشنبه قاتل با ورود به منزل مادر ۴۹ ساله خود، وی را با ضربات چاقو از ناحیه گردن و مچ دست مجروح می کند که منجر به مرگش می شود و سپس خواهر هشت ساله خود را نیز به قتل می رساند.

وی ادامه داد: مراتب قتل عصر چهارشنبه از طرف برادر مقتول بعد از جواب ندادن به تلفن ها و مراجعه حضوری اش به درب منزل خواهرش به پلیس گزارش شده است.

سرهنگ رمزی گفت: در اولین اقدامات ماموران اداره آگاهی سلماس تمامی عوامل خانواده مقتول را مورد بازجویی قرار دادند که در بازجویی قاتل که با مادرش اختلافات شدید مالی داشته شناسایی و در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر می شود.

وی افزود: قاتل صبح پنجشنبه در بازجویی های اولیه به قتل مادرش و خفه کردن خواهرش اعتراف کرده است.

وی یادآوری کرد: بر اساس اعترافات اولیه، قاتل بعد از خفه کردن خواهرش جنازه وی را نصف شب با ماشین حمل و در ۲۰ کیلومتری سلماس حوالی روستای آغ زیارت رها کرده است.

فرمانده انتظامی سلماس اضافه کرد: از شب چهارشنبه تاکنون با وجود جست و جوی زیاد ماموران در آن منطقه، جسد دختر هشت ساله را پیدا نکرده اند و تلاش برای یافتن جسد همچنان ادامه دارد.

به گفته سرهنگ رزمی قاتل در هنگام ارتکاب جنایت، مشروبات الکلی مصرف کرده است./ایرنا

Share