فرماندار لاهیجان

باران بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به تاسیسات لاهیجان آسیب رساند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرماندار لاهیجان گفت: بارش شدید باران بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به تاسیسات مردمی آسیب رساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرماندار لاهیجان گفت: بارش شدید باران بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به تاسیسات مردمی آسیب رساند.

36649کاظم کسرایی گفت: بارش باران که از عصر روز یکشنبه آغاز شد به دلیل راه افتادن سیلاب باعث مسدود شدن راه ارتباطی اصلی لاهیجان به لنگرود شد.

وی ادامه داد: در دو منطقه دیزیون لاهیجان و دیوشل لنگرود آبگرفتگی بسیار شدید بوده است و بیش از ۵۰ خانه مسکونی و ۴۰ مغازه دچار آبگرفتگی شدند که پیش بینی می شود بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به تاسیسات مردمی آسیب رسیده باشد.

کسرایی افزود: در حال حاضر نیز در دهستان لیل و ۷ روستای این شهرستان به دلیل رانش، تخریب پل و… راه ارتباطی آنان قطع شده است و همچنین تخریب منازل و سقوط درخت بر روی منزل مسکونی خوشبختانه هرچند که آسیب جانی به همراه نداشته است اما سبب شده که وقت زیادی از نیروهای امدادی برای این امر صرف شود و بنیاد مسکن استان با اعزام امکانات و نیروهای خود به کمک مردم این بخش شتافته است.

وی خاطرنشان کرد: هرچند که بارش باران در شهرستان لاهیجان ادامه دارد اما از شدت آن کاسته شده است و ما در تلاشیم راه های ارتباطی برخی از روستاها را که مسدود شده بازگشایی کنیم و امیدواریم با فروکش کردن آب شرایط به وضع عادی برگردد.

کسرایی در پایان متذکر شد: در مسیر اصلی لاهیجان به لنگرود هنوز هم به دلیل بالا بودن حجم آب تردد به کندی صورت می گیرد./ایسنا

 

Share