امکان پرداخت تلفنی قبوض برق توسط مشترکان گیلانی میسر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و بجهت رفاه حال مشترکین ، شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اقدام به راه اندازی سیستم پرداخت تلفنی قبوض برق نموده است . از این رو تمامی مشترکین محترم دارنده کارت های شبکه شتاب می توانند ، با رمز دوم کارت نسبت به […]

armبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و بجهت رفاه حال مشترکین ، شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اقدام به راه اندازی سیستم پرداخت تلفنی قبوض برق نموده است .
از این رو تمامی مشترکین محترم دارنده کارت های شبکه شتاب می توانند ، با رمز دوم کارت نسبت به پرداخت صورتحساب بهای برق مصرفی خود با تلفن ثابت و همراه به شماره ۱۵۲۱ اقدام نمایند .
استفاده از سیستم پرداخت قبوض ۱۵۲۱ برای مشترکین کاملا رایگان بوده و کلیه هزینه ها بر عهده شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان می باشد .
شایان ذکر است این شرکت از سال ۱۳۸۹ نیز سامانه پیام کوتاه به شماره ۱۰۰۰۱۳۱۱۲۱ را راه اندازی نموده است که مشترکین گرامی می توانند با ارسال شماره اشتراک ۸ رقمی خود به این سامانه ، آخرین صورتحساب برق مصرفی و شناسه قبض و شناسه پرداخت را دریافت ، و با استفاده از انواع روش های الکترونیکی مبلغ مورد نظر را پرداخت نمایند .
همچنین رویت صورتحساب برق مصرفی از طریق پایگاه اطلاع رسانی شرکت به آدرس : www.gilanpdc.ir امکان پذیر می باشد .

Share