حدادعادل از لزوم وحدت اصولگرایان می گوید

اصولگرایان را گفتند وحدت را از که آموختی گفت از اصلاح طلبان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حدادعال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظر مجلس نسبت وزیر پیشنهادی علوم چگونه است بیان کرد: امروز احساس می شود نظر مجلس در این خصوص خوب نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی حدادعادل، نماینده مردم تهران در مجلس در بازدید از غرفه «نسیم» با بیان اینکه هنوز در مذاکرات یک بحث کارشناسی و حقوقی مطرخ نشده است که مرز اختیارات دولت چیست و کجا مجلس باید وارد شود: مجلس تاکنون بیشتر تاکید بر حفظ حقوق در مذاکرات داشته است و در واقع ما نخواستیم مثل دولت آمریکا دو نقش ایفا کنیم یعنی یک نقش از مجلس و نقش دیگر از دولت باشد.

IMG16024503.jpgوی در همین زمینه تاکید کرد: اگر مجلس احساس کند حقوق ملت تامین نشده است به وظیفه خود عمل می‌کند منتهی مجلس امیدوار است تیم مذاکره کننده از موضع مناسب برخورد و از حقوق ملت ایران دفاع کند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین در خصوص مواجهه آمریکایی‌ها با بحث لغو تمام تحریم ها یادآور شد: تصور می‌کنم آمریکایی ها در مذاکرات حسن نیت ندارند و از این رو مایلند زورگویی خودشان را ادامه دهند اما در این زمینه باید گفت که ملت ایران انقلاب کرده تا از زورگویی‌های آمریکایی ها خلاص شود پس آمریکایی‌ها سر عقل بیایند و به حقوق ملت ایران احترام بگذارند.

حدادعال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظر مجلس نسبت وزیر پیشنهادی علوم چگونه است بیان کرد: امروز احساس می شود نظر مجلس در این خصوص خوب نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین در خصوص ضرورت وحدت بین اصولگرایان در انتخابات آتی مجلس اظهار داشت: اگر بخواهیم به سبک و سیاق قصه لقمان که می‌گوید ادب را از که اموختی از بی ادبان سخن بگوییم باید گفت “اصولگرایان را گفتند وحدت را از که آموختی گفت از اصلاح طلبان”؛ بنابراین ما هم باید همان کاری که اصلاح طلبان کردند در نظر داشته باشیم و بدانیم رمز پیروزی‌مان وحدت است.
/نسیم

Share