شب گذشته

استاندار گیلان با آیت‌الله امینیان دیدار کرد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان گفت: سایه پرمهر و محبت و آرام شما سبب مودت دوستی و آرامش در استان و شهرستان است که امیدواریم پایدار بماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدعلی نجفی در با دیدار آیت‌الله امینیان با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید در گیلان کارهای بزرگی صورت گرفته اما هنوز مشکلات کم نیستند  اظهار کرد: با توجه به سیل و طوفان اخیری که در لنگرود به وقوع پیوسته بود به همراه فرماندار و نماینده مردم بازدیدی از مناطق آسیب‌دیده داشتیم و چند منطقه را مورد بازدید قرار دادیم.

وی با اذعان به اینکه به دنبال فرصتی برای این دیدار بودیم، عنوان کرد: وجود آیت‌الله امینیان غنیمتی برای انقلاب است.

استاندار گیلان افزود: سایه پرمهر و محبت و آرام شما سبب مودت دوستی و آرامش در استان و شهرستان است که امیدواریم پایدار بماند.

آیت‌الله محمدعلی امینیان نیز در این دیدار ضمن توفیق و آرزوی سلامتی و سعادت برای مسئولان نظام گفت: کهولت سن اجازه نمی‌دهد که ما بیشتر در جمع مردم و مسئولان استان باشیم و چند صباحی که از عمر ما باقی است از خداوند منان می‌خواهم که همه شما عزیزان را در پناه امام زمان (عج) مؤید دارد.

فرماندار آستانه‌اشرفیه نیز در دیدار مذکور گزارشی از پروژه‌های شهرستان و تنها پل ترکه‌ای در حال احداث سفیدرود، شن‌ریزی گلزار مطهر شهدا، مدرسه جدیدالاحداث حوزه علمیه و نماسازی درمانگاه اهل ‌بیت (ع) و… ارائه کرد.
jpg2433 jpg2434
IMG_8368 IMG_8375 IMG_8378 IMG_8392 IMG_8405
/آستان خبر

Share