علوی خبرداد

کاظمی و رجبی دو نامزد کرسی شهرداری/پاسخ خلیلی قانع کننده بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علوی گفت:از کاندیداهای مطرح برای کرسی شهردار می توان از مسعود کاظمی و مجید رجبی ویسرودی از اعضا شورا نام برد که در خصوص خروج هر کدام از اعضا شورا عضو علی البدل به شورا ورود خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید امیر حسین علوی عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت در حاشیه جلسه طرح سوال از شهردار در  اظهار داشت: جمع بندی پاسخ های شهردار از نظر شخص بنده قانع کننده بوده است واگر دارای نواقصی بوده آن نواقص با توجه به بحث های کارگروه ها شامل حال شورا نیز می شود .
alavi0059وی با اشاره به استیضاح شهردار افزود: به واسطه این که بسیاری از پروژه های ما نیمه تمام است اگر هم انتقادی به عملکرد شهردار وجود دارد باید با صبر و حوصله بیشتری برخورد و زمان داده شود زیرا اولویت اول ما شهر و مردمانش هستند و ما باید بتوانیم به نحو شایسته ای این مشکلات را مدیریت کنیم، زیرا مردم دیگر تصمیمات عجولانه و خلق الساعه و تصمیماتی را که بر اساس مصلحت های شخصی باشد را نمی پذیرند.
علوی با اشاره به برکناری شهردار توسط شورا عنوان کرد: درشش ماهه آینده ،شورای اسلامی کلانشهر رشت با مسایل مهمی روبرو خواهد شد نظیر مسایل بودجه ای عوارض، تعیین بودجه سال آینده ، گزارش دهی شهرداری که در این زمینه حایز اهمیت است .
وی افزود : شش ماه پیش رو ، ماههای پرکاری برای شورای شهر رشت و شهرداری خواهد بود و نمی توان از مسایل بودجه ای به این سادگی گذشت .
وی در زمینه بحث استیضاح شهردار رشت اظهار داشت : اگر یک سوم از اعضا متن استیضاح را امضاء کنند ایشان استیضاح خواهد شد و شهردار رشت تا ده روز مهلت دارد تا در زمینه استیضاح خود پاسخگو باشد و اگر دو سوم اعضا یعنی ده نفر نسبت به توضیح وی قانع نشوند ایشان دیگر شهردار رشت نخواهد بود .
وی در پایان گفت: از کاندیداهای مطرح برای کرسی شهردار می توان از مسعود کاظمی و مجید رجبی ویسرودی از اعضا شورا نام برد که در خصوص خروج هر کدام از اعضا شورا عضو علی البدل به شورا ورود خواهد کرد.
/رشت پرس

Share