سوء شهرت ندارم

توضیحات نماینده اسبق فومن و شفت درباره تحصن مجلس ششم

به گزارش سرویس رسانه های دیگر پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های فومن و شفت پس از گذشت هفت سال از ماجرای تحصن برخی نمایندگان مجلس ششم ضمن اعلام انزجار از اتفاق رخ داده اعلام داشت به هیچ عنوان در تحصن اعتراضی مجلس ششم حضور نداشت.

به گزارش سرویس رسانه های دیگر پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از  گروه سیاسی خبرگزاری فارس، در پی انتشار خبری به شماره ۸۶۱۱۰۲۰۷۵۷  در تاریخ ۸۶/۱۱/۹ رسول جماعتی، نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های فومن و شفت پس از گذشت هفت سال از ماجرای تحصن برخی نمایندگان مجلس ششم با ارسال نامه‌ای به این خبرگزاری ضمن اعلام انزجار از اتفاق رخ داده اعلام داشت به هیچ عنوان در تحصن اعتراضی مجلس ششم حضور نداشت.

برپایه این خبر وی در بخشی از نامه خودبا بیان اینکه اینجانب جزو هیچ یک از متحصنین نبوده نوشته است: اینجانب جزو هیچ یک از امضا‌کنندگان نامه معروف رهبری نبوده‌ام و در هیچ کجای از دادگاه‌های قضایی هیچگونه پرونده سوء شهرت ندارم.

jamaiati_0620جماعتی همچنین گفته است عکس منتشر شده از وی به عنوان یکی از اعضای حاضر در تحصن مربوط به  سخنرانی ریاست مجلس وقت بوده است.

این نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه جزو استعفاء دهندگان نبوده‌ و فقط به روند رد صلاحیتم از سوی هیأت اجرائی استان اعتراض داشته‌ام نه به عملکرد شورای محترم نگهبان اظهار داشته است: بنده آن عمل را خلاف شرع و قانون دانسته و در هیچ یک از تحصن‌ها شرکت نکرده‌ام که طی دوبار گواهی صادره از سوی هیأت رئیسه فعلی مجلس شورای اسلامی گواه گفتارم تائید می‌شود.

جماعتی در بخشی دیگر از نامه خود نوشته است: اینجانب ضمن انزجار مجدد از آن عمل زشت تبری جسته، و التزام و اعتقاد خود به مقام معظم رهبری، شهدا و امام شهدا و تابعیت خود از معظم‌له جزو وظایف شرعی و قانونی خود دانسته و خود را سرباز کوچک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌دانم و تا پای جان از آن حمایت و دفاع خواهم کرد.

Share