انفجار یک خودروی پراید در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عصر امروز یک خودروی پراید در منطقه ولوکس رشت به دلیل پرکردن سیستم سوخت ماشین با کپسول گاز خانگی منفجر شد. این حادثه که با سهل انگاری راننده همراه بود یک مصدوم بر جا گذاشت. آتشنشان آتش نشانی واحد مرکزی رشت با اشاره به اینکه درصد بالایی از حوادث […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عصر امروز یک خودروی پراید در منطقه ولوکس رشت به دلیل پرکردن سیستم سوخت ماشین با کپسول گاز خانگی منفجر شد.

4444-300x199این حادثه که با سهل انگاری راننده همراه بود یک مصدوم بر جا گذاشت.

آتشنشان آتش نشانی واحد مرکزی رشت با اشاره به اینکه درصد بالایی از حوادث به سهل انگاری مردم در استفاده از وسایل گازسوز و حریق زا بر می گردد، گفت: پر کردن کپسول گاز ماشین با کپسول های خانگی غیرقانونی و خارج از محدوده ایمنی است.

وی با بیان اینکه حادثه نباید برای مردم منبع کسب تجربه باشد، تصریح کرد: ممکن است کوچک ترین سهل انگاری اتفاق بزرگی را رقم بزند.

این آتشنشان در خاتمه با انتقاد از معابر و کوچه های صعب العبور در محل اتصال معابر اصلی رشت به محله های قدیمی مانند ولوکس، اظهار کرد: حجم بالایی از ساخت و سازها در این مناطق غیر اصولی است و این موضوع برای خدمات رسانی به حادثه دیدگاه مشکلات زیادی به همراه دارد.
/دیارباران

Share