عصر روز جمعه اتفاق افتاد

۲کشته و ۸ مجروح بر اثر حادثه رانندگی درمحورهای مواصلاتی گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عصر روزگذشته محورهای مواصلاتی استان گیلان شاهد بروز ۲ حادثه رانندگی بود که منجر به فوت ۲نفر و مجروح شدن ۸ شهروند شد.

5 مصدوم به علت برخورد خودرو آردی به جدول در محور آستارا-لوندویل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عصر روزگذشته محورهای مواصلاتی استان گیلان شاهد بروز ۲ حادثه رانندگی بود که منجر به فوت ۲نفر و مجروح شدن ۸ شهروند شد.hades

در اثر سقوط خودروی پژو ۴۰۵ به دره  که ساعت ۲۰:۰۵عصر روز جمعه مورخ ۷شهریور اتفاق افتاد ۴ نفر مصدوم و ۱نفر نیز در اثر شدت جراحات قبل از رسیدن نیروهای امدادی فوت شدند.

لحظاتی پس از وقوع این حادثه که در محور رشت-لوشان(جاده رستم آباد) روی داد از یک پایگاه نزدیک به محل حادثه تکنسین های فوریتهای پزشکی به محل اعزام شدند و پس از انجام اقدامات اولیه همچون فیکس کردن سر و گردن، کنترل خونریزی، اکسیژن تراپی ۱ نفر از مصدومین رابا موفقیت به بیمارستان سلامت رستم آباد منتقل کردند.

هم چنین درحادثه ای دیگر که در اثر برخورد پراید و تندر۹۰ که ساعت ۱۵:۵۷ عصر روز جمعه مورخ ۷شهریور اتفاق افتاد ۴ نفر مصدوم و ۱نفر نیز در اثر شدت جراحات قبل از رسیدن نیروهای امدادی فوت شدند.
لحظاتی پس از وقوع این حادثه که در محور رشت-چابکسر-لشت نشاء(جاده فخر آباد) در اثر برخورد پراید و تندر ۹۰ روی داد از ۳ پایگاه نزدیک به محل حادثه تکنسین های فوریتهای پزشکی به محل اعزام شدند و پس از انجام اقدامات اولیه همچون فیکس کردن سر و گردن، کنترل خونریزی، اکسیژن تراپی ۴نفر رابا موفقیت به بیمارستان پورسینای رشت منتقل کردند./اورژانس گیلان

Share