مرد شیشه ای دختر یک ماهه اش را زیر پا له کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ,صبح یکشنبه گذشته زن ۳۷ ساله ای به نام مرضیه سراسیمه و مضطرب به کلانتری ۱۱ نیشابور مراجعه کرد. او می خواست خبری را به پلیس اطلاع دهد اما آن قدر نگران و مضطرب بود که نمی توانست براحتی صحبت کند. زن جوان با اشک و گریه از وقوع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ,صبح یکشنبه گذشته زن ۳۷ ساله ای به نام مرضیه سراسیمه و مضطرب به کلانتری ۱۱ نیشابور مراجعه کرد. او می خواست خبری را به پلیس اطلاع دهد اما آن قدر نگران و مضطرب بود که نمی توانست براحتی صحبت کند. زن جوان با اشک و گریه از وقوع جنایتی هولناک خبر داد.
مرضیه به مأموران گفت یک هــفته پیش ، شوهرش نوزاد یک ماهه شان را به قتل رسانده و در قبرستان روستای اسلام آباد نیشابوردفن کرده است. در پی این ادعاهای هولناک ، کارآگاهان نیشابور بلافاصله وارد عمل شدند و به دستور اکبری مقدم، دادستان نیشابور پدر نوزاد دستگیر و با نبش قبر، جسد نوزاد به پزشکی‌قانونی انتقال داده شد.

با دستورات تخصصی دادستان نیشابور، بازپرس «بازرگانی »از شعبه دوم دادسرای نیشابور مأموریت یافت هدایت کارآگاهان را برای کشف معادله مجهول این جنایت هولناک بر عهده گیرد. مرضیه در این مرحله به تیم تحقیق گفت: ۱۶ سال پیش با علیرضا ازدواج کردم. او به دام مواد مخدر افتاد. بچه اول مان را به دنیا آوردم، فکر می‌کردم سرش به سنگ بخورد و ترک کند اما فایده‌ای نداشت. او به مصرف شیشه روی آورد و حالش هر روز بدتر می‌شد. ما صاحب بچه دیگری شدیم. اسمش را هستی گذاشتیم. حدود یک هفته پیش بود که همسرم ناگهان دچار توهم شد و نوزادم را زیر دست و پایش له کرد. او هستی ام را از من گرفت و بعد هم بچه را به قبرستانی برد و دفن کرد. علیرضا،من و پسر ۵ ساله ام را تهدید می‌کرد که اگر دراین باره چیزی به کسی بگوییم ما را نیز خواهد کشت. در این چند روز از ترس چیزی نگفتیم ولی طاقت دوری از بچه ام را نداشتم و وقتی فکر می‌کردم چه بلایی به سر این نوزاد آمده قلبم به درد می‌آمد.

سرهنگ حسینی، رئیس پلیس نیشابور نیز در این باره به شوک گفت: تحقیقات پرونده تا زمان اعلام نظر پزشکی قانونی ادامه دارد. وی افزود: پدر جنایتکار ۴۱ ساله است و در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کرده به دلیل اعتیاد شدید به شیشه مشکل اعصاب و روان پیدا کرده و نوزادش را به قتل رسانده است./ایران

Share