مهربان پاسخ می دهد

حقوق اعضای شورای شهر و شهردار از زبان رییس شورا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ابراهیم مهربان رئیس شورای شهر لاهیجان گفت:تئاتر خیابانی فرصتی بود که همه باید از آن انتفاع می بردند،حقوق هیچ شهرداری در ایران بالای سه تا چهارمیلیون نمی تواند باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ابراهیم مهربان رئیس شورای شهر لاهیجان گفت:تئاتر خیابانی فرصتی بود که همه باید از آن انتفاع می بردند،حقوق هیچ شهرداری در ایران بالای سه تا چهارمیلیون نمی تواند باشد.
رئیس شورای شهر لاهیجان در پاسخ به این سوال که چرا با داشتن هتل هایی در لاهیجان میهمانان تئاتر خیابانی در چمخاله مستقر شدند و آیا خارج کردن هزینه های این گونه از لاهیجان توسط شورای شهر منطقی است،گفت: با نظر شما موافقم، میزبانی تئاترخیابانی برای لاهیجان یک فرصت است که همه باید از آن انتفاع ببرند و کل شهر باید از این لحاظ بهره مند شوند.

mehraban33وی افزود: تئاتر خیابانی باید بازخورد مثبتی برای لاهیجان داشته باشد و به نوعی به رشد فرهنگی شهر کمک کند.

ابراهیم مهربان با بیان اینکه من شاهد تلاش دوستان بودم و همه آنها در تلاش بودند که میهمانان را در لاهیجان اسکان بدهند افزود: ولی ما واقعا در لاهیجان هتل مناسبی نداریم و در فقر کامل به سر می بریم.

وی در همین رابطه افزود: دوستان زحمات زیادی کشیدند اما امکان اسکان میهمانان در لاهیجان امکان پذیر نبود و به ناچار میهمانان در چمخاله اسکان یافتند.

رئیس شورای شهر در ادامه در پاسخ به این سوال  مبنی بر اینکه منابع درآمدی شورای شهر چه میزان بوده و حقوق اعضای شورای شهر چقدر است گفت: براساس قانون، کلیه هزینه های تدارکاتی شورای شهر را باید شهرداری پرداخت کند.

وی با بیان اینکه ما هزینه های آن چنانی در شورای شهر نداریم افزود : همین صبحانه ای که شما می بینید را نیز اعضای شورا تقبل می کنند.

ابراهیم مهربان با بیان اینکه عمده هزینه های شورای شهر ،حقوق کارمندان و کارکنان است که از محل شهرداری دریافت می کنند ادامه داد: ما تنها شورایی هستیم که کسی را از بیرون برای جذب در شهرداری و شورای شهر نیاوردیم.

رئیس شورای شهر لاهیجان با بیان اینکه حق جلسه براساس قانون تعیین می شود افزود:یک شصتم حقوق شهردار ضربدر تعداد ساعات برگزاری جلسات در ماه برابر است با حقوق اعضای شورای شهر.

وی در ادامه با بیان اینکه شورای شهر لاهیجان در ماه ، پنجاه ساعت جلسه در روزهای یک شنبه و سه شنبه هر هفته برگزار می کند افزود:براین اساس حقوق بنده ، ماهیانه یک میلیون دویست تا سیصد می شود.

ابراهیم مهربان در ادامه در پاسخ به این سوال که طبق شنیده ها ، حقوق شهرداران در استان گیلان و مازندران به علت ساخت و سازهای زیاد ، بالای پنج میلیون تومان است گفت:هیچ شهرداری در ایران بالای ۳ تا ۴ میلیون نمی تواند حقوق داشته باشد.
/لاهیجان

Share