استاندار گیلان:پشتیبانی مردم گیلان در دوران هشت سال دفاع مقدس از اذهان فراموش نخواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  نخستین نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس به ریاست دکتر محمد علی نجفی در محل سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد . نماینده عالی دولت در گیلان در این نشست برپاسداشت از ارزش های دفاع مقدس تأکید کرد و افزود : درطول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  نخستین نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس به ریاست دکتر محمد علی نجفی در محل سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد .

نماینده عالی دولت در گیلان در این نشست برپاسداشت از ارزش های دفاع مقدس تأکید کرد و افزود : درطول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان عزیزمان با ایثار ، فداکاری ، مقاومت و از خود گذشتگی برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار این مرزوبوم رقم زدند و عزت ، افتخار و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان آوردند و این رشادت و از خودگذشتگی ها جزو ارزش های ماست که باید آن را حفظ کنیم .

استاندار گیلان اندیشه نظام مقدس جمهوری اسلامی را براساس درستی ، پاکدستی ، صداقت ، امانتداری دانست و افزود : نظام جمهوری اسلامی براساس ارزش ها شکل گرفته و بانظام های دیگر کشورها متفاوت است و این نظام مقدس است .

وی اظهار داشت: باید دست به دست هم دهیم و با اتحاد و همدلی و با کمک به دولت بارعظیمی که بردوش تلاشگران و زحمتکشان این نظام در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام قرار گرفته است را به سرمنزل مقصود برسانیم .

دکتر محمد علی نجفی اظهار داشت :خدارا شاکریم که ریاست دولت تدبیر و امید برعهده فردی قرار گرفته که خود یکی از قهرمانان و فرماندهان دفاع مقدس می باشد و مفتخر به کسب نشان افتخار از دست مقام معظم رهبری است .

وی در ادامه افزود : تعداد زیادی از وزرای دولت تدبیر و امید از فرماندهان و پیشکسوتان جبهه و جنگ می باشند .

استاندار گیلان با شاره به رشادت و از خود گذشتگی رزمندگان گیلانی در دوران هشت سال دفاع مقدس افزود : هیچگاه حمایت ها و پشتیبانی های مردم گیلان در دوران هشت سال دفاع مقدس ازاذهان فراموش نخواهد شد و اعزام محموله های ۱۰۰۰ کامیونی کمک های مردمی این استان به جبهه های جنگ گواه این مدعاست .

استاندار گیلان با بیان اینکه برای اهداف عالی که در پیش رو داریم نیازمند گذشته های پرافتخار هستیم افزود : تأکید بنده برتمامی مدیران این است تادر جهت تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام توان تلاش کنند .

وی برحضور پررنگ مردمی در مراسم های ملی ومذهبی تأکید کرد و افزود : برگزاری جلسات محفل انس با قرآن علی الخصوص جلسات تفسیر و مقاهیم قرآنی از جمله موارد مهمی بشمار می رود که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم و این آمادگی وجود دارد تا اعتبارات لازم برای تحقق این مهم تأمین شود .

 

jpg1927

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تاریخ دفاع مقدس در کشورمان را از جنیس تجربه و عبرت دانست وافزود : نگاهی که دوران هشت سال دفاع مقدس می طلبد نگاه توأمان از تجربه و عبرت آموزی است .

جلائی ایمان ، توکل ، توسل ، ایثار ، عشق به شهادت و تقوا را از عوامل معنوی دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود : آنچه موجب پیروزی ما در دوران هشت سال دفاع مقدس گردید عوامل معنوی جنگ بود .

در ادامه این نشست هریک از اعضاء به بیان نقطه نظرات و پیشنهادت خود پرداختند و با رهنمود و دستورات استاندار گیلان تصمیمات لازم در هربخش اتخاذ شد .

Share