محمود شکری در بازدید از پروژه کارخانه کمپوست تالش

احداث کارخانه کمپوست تالش در حد یک سوله است و دیگر هیچ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمود شکری شامگاه شنبه در بازدید از پروژه کارخانه کمپوست تالش افزود: سالیان متمادی انواع زباله بصورت غیر بهداشتی در منطقه زیبایی گردشگری قرق تالش دفن می شود از اینرو می طلبد مسئولان این مشکل را ریشه ای رفع کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث کارخانه کمپوست شهرستان تالش در حد یک سوله متوقف و دیگر هیچ خبری از ساخت این پروژه نیست.IMG08111885

محمود شکری شامگاه شنبه در بازدید از پروژه کارخانه کمپوست تالش افزود: سالیان متمادی انواع زباله بصورت غیر بهداشتی در منطقه زیبایی گردشگری قرق تالش دفن می شود از اینرو می طلبد مسئولان این مشکل را ریشه ای رفع کنند.

وی همچنین اظهارداشت: سرمایه گذاران بخش خصوصی راغب به راه اندازی دستگاه زباله سوز در این منطقه هستند بنابراین مسئولان باید این فرصت را مغتنم شمرده و نسبت به جذب سرمایه گذار اقدام کنند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احداث کارخانه کمپوست تالش در حد یک سوله متوقف شده است، گفت: در حال حاضر برای ساخت این کارخانه به اعتبارات کلان نیاز است و برای دولت این میزان سرمایه گذاری امکان پذیر نیست.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه کارخانه کمپوست تالش باید با مشارکت بخش خصوصی ساخته شود، افزود: غرب گیلان فاقد کارخانه کمپوست است.

شکری با بیان اینکه ساخت مجتمع فرهنگی و هنری رضوانشهر پس از گذشت ۱۴ سال تنها ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: برای تکمیل این پروژه یک و نیم میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

وی اذعان داشت: امسال ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل تبصره (۲۲) به این پروژه اختصاص یافته است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی افزود: جاده چهار خطه کلید بر – ماسال – پونل، شهرستان ماسال را از بن بست خارج می کند.

وی بیان داشت: به رغم محدودیت های مالی روند احداث پروژه کلید بر – ماسال قابل قبول بوده اما عملیات اجرایی محور ماسال – پونل هنوز آغاز نشده است./مهر

Share