نطق تند عضو شورا علیه شهردار :

شهردار باید با فکر عمل کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی، مه سیما نصیری عضو شورای شهر انزلی از بی عدالتی ها سخن گفت و به افت تحصیلی دانش آموزان و کنکوری های شهر انزلی اشاره نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی، مه سیما نصیری عضو شورای شهر انزلی از بی عدالتی ها سخن گفت و به افت تحصیلی دانش آموزان و کنکوری های شهر انزلی اشاره نمود.

IMG_0012نصیری در ابتدا سخن با اشاره به این موضوع که همیشه مسائل را بی طرف اعلام میکند خاطر نشان کرد: باید احساس رضایت شهروندان را در نظر بگیریم و شهرسازی و نگهداری شهر فقط این نیست که نماد ها و المان های شهری بسازیم، شهرداری و شورایی خوب هستند که مردم را بشناسند و نیاز مردم را درک کنند.

 

وی به بی عدالتی ها نیز اشاره نمود و افزود: چرا کار بعضی از افراد با روال عادی پیش میرود اما در عین حال برای خیلی از مردم عادی این کار بسیار سخت است؟ من واقعا از اعضا می خواهم که وام دار کسی نباشند و با یک اسپانسر تبلیغاتی و غیره امور شهری را زیر سوال نبرند.

این عضو شورا در ادامه گفت: طرح تفضیلی بلاتکلیف است و ما برای اجرای پروژه ها برنامه ای نداریم و این خود یک ضعف بزرگ است.

مه سیما نصیری با بیان اینکه محلات ما عموما از نعمت پارک بی بهره اند از شهردار خواست با جدیت بیشتری در خصوص احداث پارک محلات اقدام کند و از آنی بودن طرح های شهرداری گلایه کرد و همچنین گفت: یک شهر و شهرداری خوب نباید برنامه هایش آنی باشد و باید با فکر عمل کند.

این دبیر آموزش و پرورش در پایان سخنان خود به افت تحصیلی دانش آموزان نیز اشاره نمود و خاطر نشان کرد: شورا در خیلی از موارد شهر دخیل است و میتواند در امور آموزش و پرورش نیز دخالت کند و باید این افت تحصیلی هر ساله مورد بررسی قرار بگیرد و مشخص شود که چرا شهر انزلی چند سالیست نمی تواند رتبه های بالای کنکور را کسب کند./انزلی کلاب

 

Share