به دنیا آمدن یک نوزاد گیلانی در آمبولانس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تکنسین‌های فوریتهای پزشکی ۱۱۵شهرستان رحیم آباد استان گیلان در عملیات موفقیت آمیز، مادر باردار رابرای بدنیا آوردن نوزاددخترخود یاری نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تکنسین‌های فوریتهای پزشکی ۱۱۵ رحیم آباد استان گیلان در عملیات موفقیت آمیز، مادر باردار رابرای بدنیا آوردن نوزاددخترخود یاری نمودند. showimage

مهدی اصغری مسئول پایگاه  ۱۱۵ رحیم آباد در ارتباط با این عملیات  گفت: طی تماسی از مرکز بهداشت شهرستان رحیم آباد با اتاق فرمان اعلام شد که زن باردار۳۵ساله‌ای دچار درد شدید زایمان شده و نوزاد وی در حال به دنیا آمدن است. لذا پس از اعلام این گزارش، یک واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ به همراه یک تکنسین‌ فوریت های پزشکی و یک  امدادگر سریعا بر بالین وی حاضر شدند و از آنجایی‌که مراحل زایمان در آن لحظه آغاز شده بود با انجام اقدامات مورد نیاز ، به همراه یک ماما نوزاد دختر را با سلامت کامل به دنیا آوردند.

وی افزود: نوزاد دختر پس از دریافت خدمات درمانی اولیه از قبیل ساکشن کردن ترشحات داخل دهان، گرم کردن و اکسیژن درمانی از سوی تکنسینهای فوریت های پزشکی۱۱۵ به همراه مادر جوانش که دومین تجربه‌ی بارداری و زایمان را پشت سر گذاشته بود، به بیمارستان شهید انصاری رودسر منتقل گردیدند.
آقای اصغری اعلام کرد:خودش به عنوان تکنسین فوریتهای پزشکی به همراه آقای ابوطالب قربانی امدادگر راننده حاضر دراین عملیات زایمان موفقیت آمیز بودند.

بنا به گزارش ارسال شده وضعیت مادر و نوزاد رضایت بخش است.
/ روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان

Share