استاندار گيلان :

ایثارگران بزرگوار از افتخارات مردم ایران و تاریخ اسلام هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر نجفی در این نشست با تجلیل از شکیبایی و مقاومت آزادگان سرافراز و خانواده هایشان گفت :ملت ایران در دوران دفاع مقدس جلوه های زیبایی ازایثارو مقاومت را برای ثبت در تاریخ به جای گذاشتند که شهدا و جانبازان و آزادگان طلایه داران این افتخار آفرینی هستند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی با جمعی از این جلوه های ایثارو مقاومت ملت ایران دیدار کرد .

در این نشست با تجلیل از شکیبایی و مقاومت آزادگان سرافراز و خانواده هایشان گفت :ملت ایران در دوران دفاع مقدس جلوه های زیبایی ازایثارو مقاومت را برای ثبت در تاریخ به جای گذاشتند که شهدا و جانبازان و آزادگان طلایه داران این افتخار آفرینی هستند .

وی قدرت ، عزت و سربلندی هرملتی را با اتکاء به نیروی درون و فرزندان آنان میسر دانست و گفت : امروز ایثارگران بزرگوار از افتخارات مردم ایران و تاریخ اسلام هستند .

jpg1892

وی قدرشناسی همیشگی از افتخار آفرینان همچون آزادگان را برای بقاء ملت ضروری دانست و گفت : امروز بعداز گذشت سالها از پایان دفاع مقدس ، ایثارگران و آزادگان که از نعمات این دوران محسوب می گردند همچنان وفاداربه ایران اسلامی هستند .

استاندار گیلان ادامه داد : این وفاداری درس ماندگار برای همه ی کسانی است که قلبشان برای کشور می طپد .

دکتر نجفی با بیان اینکه امروز دشمنی های غرب با کشورمان از بخش نظامی به بخش اقتصادی کشیده شده است گفت : امروز باید تلاش کنیم با تقویت اقتصاد داخلی و افزایش سطح معیشت مردم در این عرصه نیز پیروز شویم .

وی افزود : دولت تدبیر و امید با همین هدف و فراهم کردن بستر آرامش و امید قصد دارد از بار مشکلات مردم بکاهد .

اسماعیلی مدیرکل بنیاد شهید گیلان نیز در این نشست گفت : گیلان ۲ هزار و ۶۳۱ آزاده دارد .

jpg1893 jpg1894

jpg1891

Share