افتتاح دو طرح عمرانی در فومن با حضور استاندار گیلان+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا؛ برای این طرح ها با اشتغالزایی ۶۶ نفر مجموعا چهارمیلیارد و هشتصد میلیون تومان سرمایه گذاری شده است. دکتر محمدعلی نجفی در این سفر همچنین از چند طرح گردشگری در حال ساخت بخش خصوصی ،جاده ماسوله ،ماجولان – خلخال وعملیات بهسازی مسیر فومن به ماسوله بازدید کرد. استاندار گیلان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا؛ برای این طرح ها با اشتغالزایی ۶۶ نفر مجموعا چهارمیلیارد و هشتصد میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.
دکتر محمدعلی نجفی در این سفر همچنین از چند طرح گردشگری در حال ساخت بخش خصوصی ،جاده ماسوله ،ماجولان – خلخال وعملیات بهسازی مسیر فومن به ماسوله بازدید کرد.
استاندار گیلان در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت :باید قدردان سرمایه گذاران باشیم که با پول و فکر خود آمده و اشتغالزایی کرده اند
دکتر محمد علی نجفی ادامه داد : امروز خوشبختانه شاهد این هستیم که سرمایه گذاران حتی از استانهای دیگر در گیلان سرمایه گذاری می کنند .
وی با اشاره به طرح های توسعه ای در فومن اظهار داشت : مسئولین موظف هستند در جذب و پشتیبانی از سرمایه گذاران بطور جدی اقدام کنند و نباید به سرمایه گذاران بی مهری شود .
نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد : رهبری معظم انقلاب همواره برتقویت اقتصاد ملی تأکید داشته اند و ریاست جمهور هم بطور مرتب و هفتگی جلساتی ویژه برای تقویت اقتصاد دارند که حاصل آم کاهش تورم بوده است .
دکتر نجفی تأکید کرد : امروز نیاز جدی به تولید و اشتغال و خروج از رکود اقتصادی داریم .وی گفت : از بانکها خواسته ام تا نقدینگی و تسهیلات لازم را برای سرمایه گذاران فراهم کنند .

9593 92 91 94 95

Share